    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Date: Fri, 6 May 2022 17:44:58 +0200

    Na wstępie przepraszam za nieodpisywanie, ale miałem na głowie to i owo,
    dlatego musiałem nieco zmodyfikować me życiowe plany płatnicze itp....
    Maj zwalił mi na głowę masę dokonań ;) -- na szczęście znaczną część
    problemów rozplątałem... [teraz tylko: podwójnie zdać krew; dokonać
    trzech wizytacji okołomedycznych; zabrać kilka telefonicznych numerów,
    wymienić olej... teraz już z górki... ale na początku maja było tłoczno...]

    W dniu 2 maj 2022 o 09:23, Dawid Rutkowski pisze:

    > "K"antor "A"liora. Tzw. "I"nternetowy.

    Jak z tego skorzystać?

    > RORu nie, nawet citigold (wisienki ładne, 2k, ale trzeba
    > wpłacić min. 400k na kilka miesięcy).

    Trochę za dużo, jak na moje możliwości.

    > Ew. można polecić KK.

    Chętnie skorzystam, jeśli przyokazyjnie coś (wisienki
    lub orzeszki) otrzymam...

    > Masz "nowe citi konto"?

    Nie wiem, ale chyba tak, bo niedawno (w br.) uruchamiałem.

    > Wisienki. A szkoda, bo miłe były, szczególnie w N26, dostałem ponad 200 euro.

    > Tylko pamiętaj "przełączyć" debetówkę na konto w euro i/lub
    > włączyć "citi global wallet" (można tylko przez apkę).

    Apkę mam, lecz nie pojmuję, co miałbym uczynić...
    BTW apki -- wg mnie apka Citi jest koszmarna...

    Jak dokonuje się takiego zaqpu?

    --