  • 11. Data: 2010-07-16 17:27:06
    Temat: Re: Jak zainwestować 20 tys. zł?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 18:00:42 +0200, K napisał(a):

    > Proszę o radę jak zainwestować 20 tys. zł żeby: - osiągnąć maksymalny
    > zysk
    > - horyzont czasowy do 3 lat
    > - pieniądze mogą być zamrożone
    > - zakładam rozsądne ryzyko

    Tak jak zasugerowali Ci już inni, zadajesz trochę bezsensowne pytania,
    nie obraź się, w klasycznym stylu "którą rękę mam sobie upier...ć prawą
    czy lewą?". Ja wiem, że internet jest kopalnią wiedzy i śmieci, ale są
    pewne granice. Poczytaj trochę, rozglądnij się. Bo chyba nie chcesz
    otrzymać porady w stylu:
    "Możesz zacząć spekulować na fx - kurs dolara, euro, gbp lub chf i
    pomnożyć w tydzień kapitał x3 albo stracić wszystko z dwie godziny a
    możesz też iść do kasyna." ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2010-07-16 17:41:12
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "K" <K...@n...pl> wrote in message
    > Proszę o radę jak zainwestować 20 tys. zł żeby:
    > - osiągnąć maksymalny zysk
    > - horyzont czasowy do 3 lat
    > - pieniądze mogą być zamrożone
    > - zakładam rozsądne ryzyko
    >
    > Pozdrawiam

    nie będę bił piany :)

    kup za całość akcje jednej z firm której aktualna wycena i transakcje
    odbywaja sie po 1 grosz.
    natychmiast po zakupie wystaw zelecenie sprzedażu tych akcji (20 tys) z
    limitem ceny po 2 grosze z czasem trwanie 3 lata.

    zyskać możesz 100%, stracić również 100%.

    george

  • 13. Data: 2010-07-16 17:48:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 19:41:12 +0200, george napisał(a):

> [...]
    > natychmiast po zakupie wystaw zelecenie sprzedażu tych akcji (20 tys) z
    > limitem ceny po 2 grosze z czasem trwanie 3 lata.

    Skoro ma być porządne ryzyko to proponuje:
    50% - 2 gr
    25% - 3 gr
    25% - 5 gr

    Xenocide

  • 14. Data: 2010-07-16 17:52:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Skoro ma być porządne ryzyko to proponuje:
    > 50% - 2 gr
    > 25% - 3 gr
    > 25% - 5 gr

    właśnie nie,
    takiego zjazdu może kolega "K" nie wytrzymać psychicznie.
    lepsza jest wersja czarne / czerwone.
    Anyway, w odpowiedzi chodzi raczej o określenie profilu ryzyka...

    george

  • 15. Data: 2010-07-16 17:56:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > z czasem trwanie 3 lata.

    Żeby to się jeszcze dało zrobić... :)

  • 16. Data: 2010-07-16 17:58:08
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Żeby to się jeszcze dało zrobić... :)

    a masz wątpliwości że jest na to szansa ?
    george

  • 17. Data: 2010-07-16 18:15:34
    Od: "Sagittarius" <z...@o...pl>

    > "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message

    > a masz wątpliwości że jest na to szansa ?
    > george

    No to widzę ogólnie wszyscy pomogliście koledze... w obserwowaniu Waszej
    elokwencji i jinteligencyji
    Taki mały konkret:
    ING robi jakąś wakacyjną ofertę jakieś 5% - ryzyko - brak
    Polbank mocno oszczędzające - jak nie słuchasz przygł..ów, że to greckie i w
    ogóle to też masz ryzyko 0%

    Sorry kiedyś miałem Arke i wiem co to znaczy stracić kasę - nie proponuję
    ryzyk...

    Nigdy nie ufaj bankom - to instytucje zarabiające na spekulacjach, one nic
    nie wytwarzają, tylko przekręcają. Kasa w banku na koncie ROR Ci nie zginie,
    jak pisza w regulaminie, że 100% kapitału Ci oddają - to oddają, jak piszą,
    że może oddają, to nie oddają :)))) Tego się trzymaj:)

    Pzdr.

  • 18. Data: 2010-07-16 18:16:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > a masz wątpliwości że jest na to szansa ?

    Na polskiej GPW się nie da. Od lat kasują wszystkie zlecenie na koniec roku.
    A zdarzało się, że i z innych okazji.

  • 19. Data: 2010-07-16 18:31:52
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Na polskiej GPW się nie da. Od lat kasują wszystkie zlecenie na koniec
    > roku. A zdarzało się, że i z innych okazji.

    no to klops.
    george

  • 20. Data: 2010-07-16 18:36:49
    Od: zenek <z...@o...pl>

    K pisze:

    > A teraz poważnie. Proszę tylko o rady. Do tej pory interesowały
    > mnie inwestycje z małym ryzykiem i na innych się nie znam.
    > Oczywiście wszelkie rady (mam nadzieję, że takie otrzymam)
    > przeanalizuję, a decyzję podejmę na własne ryzyko.
    > W sumie proszę o wskazówki, które nakierują moje poszukiwania.
    >
    > Pozdrawiam

    Przez 3 lata mozna ten kapital pomnozyc kilkukrotnie ale do tego trzeba
    miec jaja.
    Prosty przyklad sprowadzasz lasery do ps3, takowy z gwarancja 3
    miesiace kosztuje u chinczyka 37$ czyli po sprowadzeniu z VATem 140zl
    sprzedajesz z pocalowaniem w reke po 200-300zl czyli na jednej
    sztuce masz na czysto 60-160zl. za 20kzl kupisz tych laserow 140sztuk
    sprzedaj je w ciagu roku i masz do przodu ponad 8kzl.