  • 1. Data: 2010-07-16 09:01:45
    Temat: KO Open Finance 4,5% do 10.10.2010
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Nikt nie wspominał chyba o dobrej wiadomości jaką jest przedłużenie "promocji"
    oprocentowania 4,5% na koncie oszczędnościowym w Open Finance do 10
    października br.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 2. Data: 2010-07-16 09:12:05
    Temat: Re: KO Open Finance 4,5% do 10.10.2010
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 11:01:45 +0200, scholastyk napisał(a):

    > Nikt nie wspominał chyba o dobrej wiadomości jaką jest przedłużenie
    > "promocji" oprocentowania 4,5% na koncie oszczędnościowym w Open Finance
    > do 10 października br.

    Czyżby podobna praktyka jak z lokatami optymalnymi? Czy też na razie za
    mało klientów nałapali?

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-07-16 09:31:36
    Od: " " <w...@g...pl>

    no i co z tego

    polbank daje 5,50 %

  • 4. Data: 2010-07-16 10:31:53
    Od: g...@o...pl

    > no i co z tego
    >
    > polbank daje 5,50 %

    czy OF z 4,5 nie jest teraz na drugim miejscu?

  • 5. Data: 2010-07-16 11:03:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <g...@o...pl> wrote in message

    > czy OF z 4,5 nie jest teraz na drugim miejscu?

    To samo oferuje Meritum, ale ilosc kont nie jest ograniczona, co daje
    wieksza ilosc wyplat. OF dalbym na 3-miejsce.
    Chyba Getin oferuje dla e-getina 4,75% ale z podatkiem, czyli maja zapas,
    gdyby chcieli przyciagnac troche gotowki na te konta.
    Obecne 4.5% w OF mnie nie zacheca, wole Meritum (wieksza ilosc kont-wyplat)
    oraz EB (4.25%, ale jest to substytut ROR, bo nie ma ograniczonych ilosciowo
    transferow na biezace).

  • 6. Data: 2010-07-16 13:29:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 13:03:31 +0200, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > zacheca, wole Meritum (wieksza ilosc kont-wyplat) oraz EB (4.25%, ale
    > jest to substytut ROR, bo nie ma ograniczonych ilosciowo transferow na

    No, ale Meritum wprowadziło ograniczenie, że 4,5% jest od 1k pln
    depozytu, bodajże.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-07-16 15:05:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > No, ale Meritum wprowadziło ograniczenie, że 4,5% jest od 1k pln
    > depozytu, bodajże.

    Wiem, ale to jest zabezpieczenie dla tych co chcieli 'wycyckac' bank na
    podwojne odsetki (dodatkowa polgroszowka dla malej kwoty). Jezeli na koncie
    masz >1tys, to calosc bedzie procentowac na 4.5% jak wczesnej.
    Dla mnie Meritum to na razie max procent, bo Polbank jest poza moim
    zainteresowaniem do czasu, jak dostanie polska licencje (a takie prace
    trwaja, jak podaja media); tyle, ze z polska licencja, to juz moga miec inne
    stawki (mniej atrakcyjne), bo ustanie jeden z czynnikow niepewnosci dla
    wielu osob, lokujacych swoje srodki.