  • 61. Data: 2010-07-30 20:26:09
    Temat: Re: Jak zainwestować 20 tys. zł?
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 16-07-2010 o 18:37:54 K <K...@n...pl> napisał(a):

    > A teraz poważnie. proszę tylko o rady. natomiast z pewno

    Juz był tu jasny komunikat: na ekstra zyski jest dużo chętnych,
    szczególnie wśród cwanych pomagierów.
    Ufaj sobie.

    Inwestuj w siebie.
    prawo jazdy, kurs językowy, certyfikat itd.
    albo w dzieci.
    kursy, kółka, dobrzy nauczyciele.

    zapomnij o extra zysku bez ryzyka.
    Ile mozesz ryzykowac?
    Była tez mowa o "bezpiecznych" formach. Każda inwestycja to ryzyko. Ty
    wybierasz jakie.
    Lokata - inflacji. Obligacje - upadku budzetu państwa (zob. Grecje).
    Nie chcesz stracic - ale czego ? Złotówek czy ich wartości w złocie, euro
    czy wódce?
    Wartość to rzecz zmienna.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 62. Data: 2010-07-31 04:19:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 18.07.10 14:01, Liwiusz pisze:

    > Stawki dotyczą zapewne wykorzystania lokalu jako usługowy lub
    > mieszkalny,

    Nie tylko lokalu, ale i gruntu.

    a nie z faktu, że ktoś zarabia poprzez DG, a ktoś inny
    > poprzez umowę o pracę.

    A czy ja coś takiego napisałem?

    > Przecież DG to są osoby fizyczne.

    czy napisałem "*osób fiz.* prowadzących DG"?
    Pisałem o DG, i wiadomo o co chodzi.

    --
    Pete