  • 1. Data: 2010-07-15 22:10:26
    Temat: Przelewy mBank -> Alior -> bgż -> mBank
    Od: "l...@o...pl" <l...@o...pl>

    Dziś miałem okazję przekonać się na ile sprawnie funkcjonują przelewy
    internetowe na kontach elektronicznych. I tak: wczoraj późnym wieczorem
    złożony przelew z mBannku wyszedł dziś ok. 8. I dotarł do Aliora przed
    12. W ciągu kilku minut gotówko poszła w kierunku BGŻtu który z miłą
    chęcią przed 15 odnotował wpływ środków. Jeszcze przed 15 złożony
    przelew do mBanku nie wyszedł do nawet po 18 i czeka do jutra...
    poczekamy zobaczymy

  • 2. Data: 2010-07-15 22:34:45
    Temat: Re: Przelewy mBank -> Alior -> bgż -> mBank
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 16.07.2010 00:10, l...@o...pl wrote:
> [...]
    > chęcią przed 15 odnotował wpływ środków. Jeszcze przed 15 złożony
    > przelew do mBanku nie wyszedł do nawet po 18 i czeka do jutra...

    Ale dlaczego miałby wyjść, skoro ostatnia sesja wychodząca w mBanku jest
    o 13.30?

  • 3. Data: 2010-07-15 22:38:01
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 16.07.2010 00:10, l...@o...pl wrote:
> [...]
    > chęcią przed 15 odnotował wpływ środków. Jeszcze przed 15 złożony
    > przelew do mBanku nie wyszedł do nawet po 18 i czeka do jutra...
    Mam nadzieję, że w BGŻ złożyłeś zlecenie przed 12. W przeciwnym wypadku
    podobno płaci się 5 zł.

  • 4. Data: 2010-07-15 23:50:28
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    ale słyszałeś gdzieś o sesjach Elixir !

  • 5. Data: 2010-07-16 06:46:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 00:10:26 +0200, l...@o...pl napisał(a):

    > Dziś miałem okazję przekonać się na ile sprawnie funkcjonują przelewy
    > internetowe na kontach elektronicznych.

    A co to za twór "konto elektroniczne"? Może taki można założyć u
    Wielkiego Elektronika? ;)

    Co do przelewów to wystarczy poszukać w sieci i viola:

    http://www.money.pl/banki/elixir/
    http://www.sesjeelixir.pl/

    Do tego każdy bank powinien mieć na swoje stronie www odpowiednią
    informację.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-07-16 07:07:36
    Od: Biafra <x...@g...com>

    W dniu 16.07.2010 00:10, l...@o...pl pisze:
> [...]
    > chęcią przed 15 odnotował wpływ środków. Jeszcze przed 15 złożony
    > przelew do mBanku nie wyszedł do nawet po 18 i czeka do jutra...

    Teoretycznie powinno wygladac to tak:
    http://kiedykasa.pl/?hour=14%3A30&src-bank=bgz&dst-b
    ank=mbk

    --
    Biafra

  • 7. Data: 2010-07-16 07:25:09
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Biafra wrote:

    > Teoretycznie powinno wygladac to tak:
    > http://kiedykasa.pl/?hour=14%3A30&src-bank=bgz&dst-b
    ank=mbk

    Delikatnie mówiąc - mało dokładne.
    Mam wrażenie, że wzięto pod uwagę najgorsze warunki (np. koniec
    sesji wychodzącej), przykład 13:30 EB - Getin nast.dz.

    witrak()

  • 8. Data: 2010-07-17 10:33:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > chęcią przed 15 odnotował wpływ środków. Jeszcze przed 15 złożony przelew
    > do mBanku nie wyszedł do nawet po 18 i czeka do jutra...

    Do jakiego jutra? Chyba zartujesz?
    Do poniedzialku, 19 lipca!
    Poczytaj o sesjach Elixir. Przelew to nie e-mail.

    Pozdrawiam
    SDD