  • 1. Data: 2010-07-16 15:21:16
    Temat: [PRESS] PB: Grecy szukają wsparcia dla Polanku
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://tnijurl.com/3dde4b913893/

    IMHO Pocieszające jest to, że z artykułu wynika, że nie zrealizowane przed
    kilku laty zapowiedzi poddania się polskiemu KNF nie wnikały z wewnętrznej
    niechęci greckiego banku, a mogły mieć jakieś w miarę obiektywne
    uzasadnienie.

  • 2. Data: 2010-07-16 16:21:54
    Temat: Re: PB: Grecy szukają wsparcia dla Polanku
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 16 Lip, 17:21, "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > kilku laty zapowiedzi poddania się polskiemu KNF nie wnikały z wewnętrznej
    > niechęci greckiego banku, a mogły mieć jakieś w miarę obiektywne

    hehe, cokolwliek będą zmieniać podstawa to żeby sposób rozliczania
    transakcji kartą pozostał taki jak teraz:)

  • 3. Data: 2010-07-16 17:28:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 09:21:54 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > hehe, cokolwliek będą zmieniać podstawa to żeby sposób rozliczania
    > transakcji kartą pozostał taki jak teraz:)

    No jak to popsują to można się wtedy spokojnie ewakuować.

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-07-16 17:31:03
    Temat: Re: [PRESS] PB: Grecy szukają wsparcia dla Polanku
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Nie wiem, na ile wiarygodne są informacje z zacytowanego tekstu, ale jeśli są,
    to wynika z niego jasno, że Polbank jest tą częścią greckiego Eurobanku EFG,
    która odniosła największy sukces - i dlatego grecy są go sprzedać. A jeśli
    proces sprzedaży i towarzyszące mu "procesy legislacyjne" miałyby zaowocować
    gwarancjami BFG dla Polbanku, to należałoby temu tylko przyklasnąć. Amen.

  • 5. Data: 2010-07-16 17:39:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 17:31:03 +0000, napisał(a):

    > A jeśli proces sprzedaży i towarzyszące mu "procesy
    > legislacyjne" miałyby zaowocować gwarancjami BFG dla Polbanku, to
    > należałoby temu tylko przyklasnąć. Amen.

    Być może i tak, ale jeśli ma się przez to zmienić sposób rozliczania
    transakcji kartowych w walucie innej niż pln, to wolę zostać pod
    skrzydłami greckiego BFG ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-07-17 03:01:16
    Od: fiki <b...@g...com>

    On 16 Lip, 19:39, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > skrzydłami greckiego BFG ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    generalnie ciekawi mnie rentownosc polbanku w polsce w segmencie kart
    kredytowych. w porownaniu z konkurencja sa rewelacyjni. transakcje
    poza strefa euro sa korzystniejsze poza strefa euro o ponad 5%(plus do
    tego nawet 1% cashback). mam nadzieje ze to sie nie zmieni:-)

  • 7. Data: 2010-07-17 09:44:56
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    fiki <b...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > poza strefa euro sa korzystniejsze poza strefa euro o ponad 5%(plus do
    > tego nawet 1% cashback). mam nadzieje ze to sie nie zmieni:-)

    Myślę że cash back to sprytny trick, na którym per saldo wychodzą do przodu.
    Sprawiają wrażenie że płatność kartą na prawdę się opłaca, przez co po
    pierwsze zwiększają ilość transakcji, a dodatkowo zwiększa się ilość osób
    pożyczających w KK. Wystarczy że ktoś się rozpędzi w wydawaniu, które jest
    dla niego takie korzystne, na koniec miesąca mu braknie parę groszy i
    pożyczy kasę.

  • 8. Data: 2010-07-17 20:22:13
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Tomasz Opalski wrote:
    > http://tnijurl.com/3dde4b913893/

    Przepraszam, większość z uczestników listy daje bezpieczne skróty.
    Mógłbyś też ?

    witrak()

  • 9. Data: 2010-07-17 20:24:23
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx wrote:

    > Być może i tak, ale jeśli ma się przez to zmienić sposób rozliczania
    > transakcji kartowych w walucie innej niż pln, to wolę zostać pod
    > skrzydłami greckiego BFG ;)

    Naprawdę liczysz na to, że tak będzie dalej ?
    Czy kiedykolwiek u nas czegoś nie sp..przono ?

    witrak()

  • 10. Data: 2010-07-19 09:48:58
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 17 Lip, 05:01, fiki <b...@g...com> wrote:
    > w porownaniu z konkurencja sa rewelacyjni. transakcje
    > poza strefa euro sa korzystniejsze poza strefa euro o ponad 5%(plus do
    > tego nawet 1% cashback). mam nadzieje ze to sie nie zmieni:-)

    Czy Polbank to jedyny bak w Polsce który ma walutę rozliczeniową PLN?