  • 1. Data: 2007-09-28 07:00:12
    Temat: Jak to jest z tymi ubezpieczeniami KK ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Chodzi mi o roznego typu ubezpieczenia od roznych zdazen losowych,
    nietylko zwiazanych bezposrednio z transakcja dana KK, ale tak jakby
    "towarzyszacych" jej.
    Np. karty eurobanku (te po 15 zl rocznie) maja pakiecik ubezpieczajacy
    kradziez bagazu z przechowalni itp. Dzwonilem na infolinie i podobno
    wystarczy miec taka KK i bez potrzeby korzystania z niej w tej
    podrozy, oplacania nia tej przechowalni czy tez podrozy, ubezpieczenie
    jest "aktywne" i mozna na tej podstawie domagac sie odszkodowania
    (pytanie, jak ze skutecznoscia....)

    Jakie sa ogolne zasady? Ubezpieczenia dzialaja mimo niekorzystania z
    KK, czy sa scisle z nia zwiazane (np oplacenie biletu KK, zeby
    ubezpieczenie objelo podroz).
    Jak jest w kartach roznych wystawcow, na jakie okolicznosci dzialaja
    ubezpieczenia KK?

    No i jaka jest praktyczna sciagalnosc pieniedzy z tych ubezpieczen w
    przypadku szkody?

  • 2. Data: 2007-09-28 08:36:07
    Temat: Re: Jak to jest z tymi ubezpieczeniami KK ?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    krzysztofsf wrote:

    > Chodzi mi o roznego typu ubezpieczenia od roznych zdazen losowych,
    > nietylko zwiazanych bezposrednio z transakcja dana KK, ale tak jakby
    > "towarzyszacych" jej.

    Sam osobiście jeszcze nie korzystałem, ale znając życie to mam takie
    nieodparte wrażenie, że jest mniej więcej tak jak z ubezpieczeniem paczki
    wysyłanej firmą kurierską "tylko 2 zł albo 4 zł" i masz ubezpiecznie. Tylko
    z tego co rozmawiałem z kolegami, którzy pracują w kurierce i to w różnych
    firmach weź potem wywalcz to ubezpieczenie - jak to powiedzieli "czasami
    komuś się tam uda". Jak odbierzesz paczkę i podpiszesz papier to można
    powiedzieć, że przepadłeś ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2007-09-28 10:37:36
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...com>

    krzysztofsf wrote:
> [...]
    > podrozy, oplacania nia tej przechowalni czy tez podrozy, ubezpieczenie
    > jest "aktywne" i mozna na tej podstawie domagac sie odszkodowania

    No właśnie a ja widziałem zapis w millenium że ubezpieczenie działa, ale
    tylko jeśli podróż jest opłacona KK.

  • 4. Data: 2007-09-28 10:55:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Wrz, 12:37, Marcin Krzy anowski <m...@g...com>
    wrote:

    > No w a nie a ja widzia em zapis w millenium e ubezpieczenie dzia a, ale
    > tylko je li podró jest op acona KK.

    W OWU do KK Eurobanku faktycznie nie nie ma na ten temat - a KK za 15
    zl ma dosyc szeroki pakiet

    http://www.eurobank.pl/binsource?docId=1560&paramNam
    e=BINARYOBJ_FILE&index=2&language=PL

  • 5. Data: 2007-09-28 11:05:09
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 28 Wrz, 09:00, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ubezpieczenia KK?
    >
    > No i jaka jest praktyczna sciagalnosc pieniedzy z tych ubezpieczen w

    Informacja o tym, kiedy ubezpieczenie jest uruchamiane, zawarta jest w
    OWU ubezpieczenia podró nego.
    Generalnie AIG stosuje zapis, e obowi zek op acenia kart jest we
    wszystkich przypadkach kart ubezpieczonych za wyj tkiem ING Visa Gold.
    Warta jest restrykcyjna ale tylko wobec kart wydawanych przez spó k
    siostr - Kredyt Bank.
    W Generali nie trzeba op aca kart podró y (Polbank Visa Gold).
    Elvia / Allianz - posiadacz karty jest ubezpieczony od momentu
    otrzymania karty. Nie trzeba p aci dan kart za podró (Pekao SA).

  • 6. Data: 2007-09-28 12:14:41
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    k...@g...pl wrote:

> [...]
    > Elvia / Allianz - posiadacz karty jest ubezpieczony od momentu
    > otrzymania karty. Nie trzeba p aci dan kart za podró (Pekao SA).

    Dodam jeszcze jak jest w Rajfim - UNIQA obowiązuje od momentu posiadania
    karty plus osoba dodatkowa - jeżeli jest karta dodatkowa to wtedy
    ubezpieczenie obejmuje właścicieli kart plus osoba dodatkowa czyli razem 3
    osoby. Tak info dostałem na partyline.

    Xenocide