  • 1. Data: 2007-09-27 21:26:42
    Temat: Karta kredytowa - zarabianie
    Od: "anonim" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chciałem zapytać o temat zarabiania na karcie kredytowej. Planuję zrobić coś
    takiego. Na początku miesiąca przelewać z karty kredytowej cały limit na konto
    oszczędnościowe (oczywiście chodzi o karty, które umożliwiają dokonywanie
    przelewów przez internet). Myślałem o BZ WBK i karcie Silver. Konto
    oszczędnościowe w Polbanku to 5%. Liczyłem, że przy kwocie 15000 dostanę około
    50 zł na czysto po odliczeniu "Belki". Gdy zbliża się okres rozliczeniowy na
    karcie kredytowej robię przelew z konta na kartę. Co o tym sądzicie ?? Są tu
    jakieś haczyki (oprócz kilkuzłotowych opłat za przelew z karty) ?? Czy to ma w
    ogóle sens ??

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-09-27 21:44:17
    Temat: Re: Karta kredytowa - zarabianie
    Od: aa <a...@a...pl>

    anonim wrote:
> [...]
    > jakieś haczyki (oprócz kilkuzłotowych opłat za przelew z karty) ?? Czy to ma w

    Dodatkowa usługa którą trzeba uruchomić i podpisać oddzielną umowę.
    Nie widzę w regulaminie - nie jest to przypadkiem traktowane jako
    wypłata gotówki? Jeśli tak to płacisz prowizję i masz limity dzienne.

  • 3. Data: 2007-09-27 22:05:29
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "anonim" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to ma w ogóle sens ??

    W ogóle to ma, choć przy 15k i 5% rocznie zyski nie będą zbyt wysokie. Ale
    będą.

    marekz

  • 4. Data: 2007-09-28 03:17:40
    Od: "se" <s...@s...org>

    Ale tak duży kredyt przyznaje się tylko osobom tak bogatym, że ten minimalny
    zysk jaki przedstawiłeś nie będzie miał praktycznie żadnego znaczenia. Bank
    zgodził się na to, bo liczy, że bogacz będzie dużo kupować kartą i bank
    zarobi na opłatach za operacje zakupu kartą.

  • 5. Data: 2007-09-28 05:45:15
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    MarekZ wrote:

    > Użytkownik "anonim" <d...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:3483.0000010c.46fc2011@newsgate.onet.pl...

    > W ogóle to ma, choć przy 15k i 5% rocznie zyski nie będą zbyt wysokie. Ale
    > będą.

    No i jeszcze należałoby dodać a raczej odjąć opłatę roczną no chyba że karta
    brana jest tylko na rok.

    PS tak w ogóle to Allekarta ma max limit tylko 10k zł i Orange chyba tak
    samo a nie kojarze czy inne kk z BZWBK można dostać za 0zł w pierwszym
    roku.

    PS2 Ktoś w końcu przetestował czy te przelewy bezgotówkowe z Allekarty
    nabijają punkt w PayBack?

    Xenocide

  • 6. Data: 2007-09-28 05:50:35
    Od: yayco <y...@n...pl>

    se pisze:
> [...]
    > znaczenia. Bank zgodził się na to, bo liczy, że bogacz będzie dużo
    > kupować kartą i bank zarobi na opłatach za operacje zakupu kartą.

    Bogacz z limitem 15000?
    To już nawet nie jest zabawne.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2007-09-28 06:14:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Wrz, 00:05, "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:
> [...]
    pl...

    > W ogóle to ma, choć przy 15k i 5% rocznie zyski nie będą zbyt wysokie. Ale

    Sens mialoby przy jakiejs odnawialnej linii kredytowo-debetowej na
    kilkanascie % rocznie.
    Wtedy faktycznie oplacaloby sei (pamietajmy jeszcze o koszcie 3 zl za
    wykonanie przelewu) przerzucac tak pieniadze i dawac je z powrotem
    mieszczac sie w GP, jednoczysnie zmniejszajac odsetki placone od kwoty
    wybranej z linii debetowej.
    Tak przy okazji, karty Gettinbanku maja cos podobnego, z tym, ze nie
    online, a trzeba paszczowo (bezplatnie) osobiscie w oddziale
    przerzucic pieniadze z karty na konto.

  • 8. Data: 2007-09-28 08:45:08
    Od: "se" <s...@s...org>

    Taki limit dają komuś kto ma miesięczny dochód netto przynajmniej 5000 zł.
    To jest bogacz w polskich warunkach gdzie prawie każda praca oferowana jest
    za 650 zł. Zejdź na ziemię.

  • 9. Data: 2007-09-28 09:08:34
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "se" <s...@s...org> napisał w wiadomości
    > Taki limit dają komuś kto ma miesięczny dochód netto przynajmniej 5000 zł.
    > To jest bogacz w polskich warunkach gdzie prawie każda praca oferowana
    > jest za 650 zł. Zejdź na ziemię.

    Nic podobnego, jest mnostwo ludzi z limitami bardzo grubo ponad 100k a
    oficjalnym dochodem w granicach sredniej krajowej albo i zerowym. To Ty
    zejdz na ziemie.

    marekz

  • 10. Data: 2007-09-28 09:43:41
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    MarekZ pisze:
    [...]
    > Nic podobnego, jest mnostwo ludzi z limitami bardzo grubo ponad 100k a
    > oficjalnym dochodem w granicach sredniej krajowej albo i zerowym. To Ty
    > zejdz na ziemie.

    Tak z ciekawości, zdefiniuj mnóstwo.

    Sebastian