  • 1. Data: 2007-09-27 20:05:34
    Temat: bzwbk24 i kk money.pl
    Od: Piotras <n...@p...tutaj.net>

    Witam,

    czy to normalne że blokada pojawia się po ponad 24h od transakcji
    (chodzi mi o podgląd online)? Po następnych 24-48h pojawia się w
    historii ZAKUP z określoną kwotą (znika blokada), a po następnych 24-48h
    nazwa sklepu ;-). Przesiadłem się z mBanku i trochę mnie to ślamazarstwo
    drażni (już nie mówiąc że nie można szczegółowo przejrzeć aktualnych
    blokad). Blokady chyba powinny się pokazywać w czasie rzeczywistym, po
    to podpisałem umowę o aktywną bankowość aby na bieżąco kontrolować takie
    rzeczy. Widocznie mBank mnie rozpieścił.

    pozdr.

  • 2. Data: 2007-09-27 21:18:19
    Temat: Re: bzwbk24 i kk money.pl
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotras wrote:

> [...]
    > (chodzi mi o podgląd online)? Po następnych 24-48h pojawia się w
    > historii ZAKUP z określoną kwotą (znika blokada), a po następnych

    Tak faktycznie działa podgląd karty w BZWBK.
    Trudno to nazwać normalnym, to fakt.

  • 3. Data: 2007-09-28 05:35:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Wrz, 23:18, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > Tak faktycznie działa podgląd karty w BZWBK.
    > Trudno to nazwać normalnym, to fakt.

    Ciekawe - kilka miesiecy temu blokady pojawialy sie bardzo szybko -
    tego samego dnia , a autoryzacje itransakcji internetowych natychmiast
    po zatwierdzeniu zakupu na stronie - z tym, ze nie w KK a w zwyklej
    Moneypl sprzeczonej z ich kontem.
    Rzadko korzystam z tej karty - nie wiem jak teraz.

  • 4. Data: 2007-09-28 18:44:31
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    krzysztofsf wrote:

> [...]
    > tego samego dnia , a autoryzacje itransakcji internetowych natychmiast
    > po zatwierdzeniu zakupu na stronie - z tym, ze nie w KK a w zwyklej

    To się zmieniło w kwietniu albo maju. Wcześniej było tak jak piszesz.

  • 5. Data: 2007-09-28 21:28:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Wrz, 20:44, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > To się zmieniło w kwietniu albo maju. Wcześniej było tak jak piszesz.

    Dzieki za dokladna informacje - bo znowu korzystajac bym sadzil, ze sa
    jakies problemy z autoryzacja transakcji, a nie, ze (prawdopodonie :
    ( ) wyszla, tylko musze zaczekac na pojawienie blokady. Paskudne.

  • 6. Data: 2007-09-30 10:18:56
    Od: Piotras <n...@p...tutaj.net>

    Jeszcze jedno pytanie, spłaca ktoś kartę money.pl (lub inną w bzwbk)
    poleceniem zapłaty z innego banku? Nie ma z tym problemów? Kiedyś coś
    obiło mi się o uszy że zachodni pobrał kasę zbyt późno (właśnie PZ) i
    dowalił karę (absurd).

    pzdr.