  • 1. Data: 2007-09-27 21:18:32
    Temat: ubezpieczenie KK Millennium
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Witam,

    Przed chwilą rezygnowałem poprzez TeleMillennium z ubezpieczenia
    "Bezpieczna karta" dla mojego nowego MC. Konsultant przeczytał
    oświadczenie do zaakceptowania, a w nim między innymi:
    - rezygnacja z ubezpieczenia jest ostateczna
    - ponowne przystąpienie do ubezpieczenia tylko gdy ubezpieczyciel wyrazi
    na to zgodę na piśmie (mniej więcej tak).

    Ktoś tu zwaryjował, czy ja czegoś nie rozumiem? :-)

    WN

  • 2. Data: 2007-09-27 22:01:17
    Temat: Re: ubezpieczenie KK Millennium
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > Ktoś tu zwaryjował, czy ja czegoś nie rozumiem? :-)

    Czytają to samo od lat co najmniej trzech. Czemu miałoby to być objawem
    zwariowania? Bo szczerze mówiąc nie dostrzegam powodu. Po prostu nie można
    sobie włączać i wyłączać na karcie ubezpieczenia na chwilę.

    marekz

  • 3. Data: 2007-09-27 22:19:28
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    MarekZ pisze:

    > Czytają to samo od lat co najmniej trzech. Czemu miałoby to być objawem
    > zwariowania? Bo szczerze mówiąc nie dostrzegam powodu. Po prostu nie można
    > sobie włączać i wyłączać na karcie ubezpieczenia na chwilę.

    Nie mówię, że na chwilę - niech będzie i jakiś minimalny okres np.
    miesiąc albo dwa. Ale dlaczego rezygnacja raz, do końca życia (karty
    albo właściciela)? :-)))
    Teoretycznie nawet za dwa lata nie można tego samego ubezpieczenia
    włączyć ponownie.

    Jak zrezygnuję z ubezpieczenia mieszkania/domu, to też ubezpieczyciel mi
    powie, że to ostateczna i nieodwołalna decyzja? :-)

  • 4. Data: 2007-09-27 22:21:32
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    MarekZ pisze:

    > Czytają to samo od lat co najmniej trzech. Czemu miałoby to być objawem
    > zwariowania? Bo szczerze mówiąc nie dostrzegam powodu. Po prostu nie można
    > sobie włączać i wyłączać na karcie ubezpieczenia na chwilę.

    Poza tym, jak ktoś nagle zechce ubezpieczenia, to zamknie kartę i
    wystąpi o nową, z przeniesionym zadłużeniem, i z domyślnie włączonym
    ubezpieczeniem. Zajmuje to 3 dni, włącznie z odebraniem nowego plastiku.
    Kogo zabezpiecza takie ograniczenie? I przed czym?

  • 5. Data: 2007-09-27 22:30:46
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > ubezpieczeniem. Zajmuje to 3 dni, włącznie z odebraniem nowego plastiku.
    > Kogo zabezpiecza takie ograniczenie? I przed czym?

    Dokładnie tak zrobi. Kogo to zabezpiecza - nikogo. Ale to jest prawie na
    pewno warunek narzucony przez ubezpieczyciela. W Rajfim jest analogicznie.
    Co miał ubezpieczyciel na mysli? Pewnie jakąś formę kontroli nad ilością
    składek jaką otrzymuje od banku. Takie mozliwe zmiany w locie, dawałyby pole
    do sporych manipulacji.

    marekz