  • 1. Data: 2009-02-11 12:25:57
    Temat: Jak to jest z Polbankiem?
    Od: "Boban" <b...@W...gazeta.pl>

    Emigruję właśnie z mbanku i sprawdziłem ofertę Polbanku. Nie znalazłem
    wszystkich informacji na ich stronie więc zadzwoniłem. Długo czekałem na
    połączenie z konsultantem ale drugi z kolei poinformowałe mnie, ze VE można
    wystawić także dla pełnomocnika i że kosztuje to 10 zł. Ogólnie miałem
    wrażenie lekkiego chaosu w ich infolinii.
    Czy kto mógłby mi potwierdzić ogólne wrażenia z posiadania konta w Polbanku?
    Zależy mi na:
    - bezpłatnym prowadzeniu i przelewach - spełnione
    - dużo bezpłatnych bankomatów - Euronet - spełnio0ne
    - bezpłatna wypukła karta kredytowa powiązana z rachunkiem - spełnione
    - dobre oprocentowanie rachunku oszczędnościowego - spełnione

    Niby wszystko jest w porządku ale w praktyce różni może to wyglądać, na
    połączenie z konsultantem czekałem naprawde dość długo...

  • 2. Data: 2009-02-11 12:30:09
    Temat: Re: Jak to jest z Polbankiem?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 12:25:57 +0000, Boban napisał(a):

    > Niby wszystko jest w porządku ale w praktyce różni może to wyglądać, na
    > połączenie z konsultantem czekałem naprawde dość długo...

    A nie zależy Ci na działającym systemie internetowym?
    IMHO w Polbanku fajne są karty kredytowe. Nic więcej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-02-11 12:33:45
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>

    Boban <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > Zależy mi na:

    A nie zalezy Ci na stabilnie pracujacym serwerze bankowym, na bezpieczenstwie
    pracy z bankiem, na w miare poprawnie dzialajacym dostepie do konta oraz na
    jakimkolwiek dostepie do infolinii? Skoro nie to Polbank to idealny bank dla
    Ciebie...
    Wystarczy poszeperac po forach i bedzie wszystko jasne - Polbank to tragedia
    tylko dla twardzieli.

  • 4. Data: 2009-02-11 12:34:06
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    > A nie zależy Ci na działającym systemie internetowym?
    > IMHO w Polbanku fajne są karty kredytowe. Nic więcej.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis http://olgierd.bblog.pl
    ====================================
    ...byłem w jednym z oddziałów w poniedziałek - niewielu pracowników i tylko
    porozrzucanych kartek brakuje aby ....;
    infolinie ...działają :;) ...systemy również ...tak jkakby były umieszczone
    w Grecji :-))

  • 5. Data: 2009-02-11 12:54:16
    Od: BK <b...@g...com>

    wiadomościnews:pan.2009.02.11.12.30.08@rudak.org...> Dnia Wed, 11 Feb 2009 12:25:57
    +0000, Boban napisał(a):

> [...]
    > porozrzucanych kartek brakuje aby ....;
    > infolinie ...działają :;) ...systemy również ...tak jkakby były umieszczone

    AFIR strona bankowosci internetowej polbanku oznaczona jest rumunska
    flaga w firefoxie [tam jest jakis plugin pokazujacy flage kraju, w
    ktorym stoi serwer:P]

  • 6. Data: 2009-02-11 12:57:40
    Od: "Boban" <b...@N...gazeta.pl>

    Boban <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    o rety, oczywiście że mi zależy na dostępie do konta przez net. To dla mnie
    oczwiste i bez tego sobie już nie wyobrażam życia

  • 7. Data: 2009-02-11 12:59:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 13:34:06 +0100, StaN napisał(a):

    > ...byłem w jednym z oddziałów w poniedziałek - niewielu pracowników i
    > tylko porozrzucanych kartek brakuje aby ....; infolinie ...działają :

    Niestety, na temat jakości obsługi klienta w oddziałach nie mogę
    powiedzieć wiele -- dobrego. Raczej nic nie wiedzą.
    Z infolinią ostatnio faktycznie jest coraz gorzej. Pewnie więcej
    klientów, a ludzi przy słuchawkach nie przyrosło.

  • 8. Data: 2009-02-11 13:03:09
    Od: "Boban" <b...@N...gazeta.pl>

    Boban <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    To co możecie mi polecić?
    Wynotowałem sobie do sprawdzenia: polbank, eurobank. BZWBK, getin, ING.
    Sprawdziłem na razie polbank i eurobank: eurobank poległ na opłacie za
    wypukła kartę kredytową. Polbank wszystko spełniał...

  • 9. Data: 2009-02-11 13:03:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 12:57:40 +0000, Boban napisał(a):

    > o rety, oczywiście że mi
    > zależy na dostępie do konta przez net. To dla mnie oczwiste i bez tego
    > sobie już nie wyobrażam życia

    No to czas zacząć szukać dalej, a o Polbanku pomyśleć dopiero wówczas,
    kiedy zechcesz skorzystać z ich karty kredytowej.

  • 10. Data: 2009-02-11 13:07:01
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Lut, 14:03, "Boban" <b...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Sprawdziłem na razie polbank i eurobank: eurobank poległ na opłacie za
    > wypukła kartę kredytową. Polbank wszystko spełniał...

    Ja wziąłbym rachunek w Eurobanku a kk w Citi - Motokarta ( bez opłaty
    rocznej przez 2 lata) z fajnym programem lojalnościowym.

    --
    pozdrawiam
    Erazmus