  • 1. Data: 2011-12-30 16:31:14
    Temat: Jak sprawdzić właściciela banku?
    Od: z/svc <z/svc@>

    Witam,
    Gdzie można szukać informacji o tym, kto jest właścicielem danego
    banku?
    Np ten: http://www.bssanok.com.pl/

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2011-12-30 16:39:45
    Temat: Re: Jak sprawdzić właściciela banku?
    Od: Marcin <p...@c...net>

    On 30 Gru, 17:31, z/svc <z/svc@> wrote:
    > Witam,
    > Gdzie można szukać informacji o tym, kto jest właścicielem danego
    > banku?
    > Np ten:http://www.bssanok.com.pl/

    to jest bank spółdzielczy więc chyba ilu "spółdzielców" (członków
    spółdzielni) tylu właścicieli.
    chyba, że członkami spółdzielni są inne banki - tak możnaby wnioskować
    z wikipedii

    Marcin

  • 3. Data: 2011-12-30 17:14:57
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2011-12-30 17:31, z/svc pisze:
    > Witam,
    > Gdzie można szukać informacji o tym, kto jest właścicielem danego
    > banku?
    > Np ten: http://www.bssanok.com.pl/

    Podoba mi się tym banku hasło "nie proś odrobny kredyt" :)
    Już dawno nie brałem odrobnego kredytu.... :)
    http://www.pbssanok.pl/index.php?option=com_content&
    view=article&id=105:kredyt-gotowkowy&catid=46:klienc
    i-indywidualni-kredyty&Itemid=59

    piona

  • 4. Data: 2011-12-30 17:54:17
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Gdzie można szukać informacji o tym, kto jest właścicielem danego
    > banku?
    > Np ten: http://www.bssanok.com.pl/

    w przypadku bankow spoldzielczych chyba nigdzie

  • 5. Data: 2012-01-02 18:46:09
    Od: "Wiesław Gajda \(Gold Finance\)" <w...@g...pl>

    Użytkownik "brum" <s...@n...berdyczow> napisał w wiadomości

    > w przypadku bankow spoldzielczych chyba nigdzie

    Władze banku masz tutaj:

    http://www.bssanok.com.pl/index.php?option=com_conte
    nt&view=article&id=125:wladze-banku&catid=49:onas&It
    emid=27

    Kontakt do banku masz tutaj:

    http://www.bssanok.com.pl/index.php?option=com_conta
    ct&view=contact&id=1&Itemid=41

    Zadzwoń na infolinię lub napisz maila. Na pewno odpowiedzą coś sensownego. A
    jak nie, to pozostaje:

    http://www.knf.gov.pl/dla_rynku/PODMIOTY_rynku/Podmi
    oty_sektora_bankowego/index.html

    --
    Pozdrawiam,

    Wiesław Gajda
    Doradca Finansowy, Oddział Gdańsk

  • 6. Data: 2012-01-02 22:11:11
    Temat: Re: Jak sprawdzić wła?ciciela banku?
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 2 Jan 2012 19:46:09 +0100, "Wiesław Gajda \(Gold Finance\)"
    <w...@g...pl> wrote:

    Dziękuję za pomoc.

    --
    z/svc

  • 7. Data: 2012-01-05 22:27:40
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KRS?

    -----

  • 8. Data: 2012-01-06 17:51:30
    Od: "!MWLM" <s...@e...om>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." napisał w wiadomości grup

    KRS?

    właściciel w KRS?