  • 1. Data: 2011-12-30 12:35:30
    Temat: [Multibank] Bluecash dalej nadaje
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Właśnie sobie zrolowałem zadłużenie na jednej ze swoich kart. (I
    przegrałbym swój zakład sprzed miesiąca :) )
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 2. Data: 2011-12-30 12:42:26
    Temat: Re: [Multibank] Bluecash dalej nadaje
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Właśnie sobie zrolowałem zadłużenie na jednej ze swoich kart. (I
    > przegrałbym swój zakład sprzed miesiąca :) )
    > KJ

    BC wraca do gry? Dla mBanku dalej zablokowane.

  • 3. Data: 2011-12-30 12:45:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Konfabulator" <w...@g...pl> writes:

    > BC wraca do gry? Dla mBanku dalej zablokowane.

    O ile wiem multibank (jeszcze?) nie zablokował. To jest tylko
    potwierdzenie tego faktu.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 4. Data: 2011-12-30 12:57:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    W kolejnym kroku porozwieszasz billboardy? :(

  • 5. Data: 2011-12-30 13:51:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 13:45:33 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > O ile wiem multibank (jeszcze?) nie zablokował. To jest tylko
    > potwierdzenie tego faktu.

    Na grupie chyba większość rolowała w mBanku, więc jak im gdzieś tam się
    alarm pojawił to w końcu coś z tym zrobili. Może w Mulitbanku jeszcze
    alarmu brak - także ostrożnie Panie i Panowie ;)

    --
    xbartx