  • 1. Data: 2011-12-30 13:32:46
    Temat: Elixir 30.12.2011 sesje przychodzące
    Od: Mindek <m...@g...com>

    Czy ktoś orientuje się jak jest z wykonaniem ostatniej sesji
    przychodzącej w dniu dzisiejszym?
    Jest, nie ma, mnie interesuje getinnoble ta o 17 bo zakładam(czy
    słusznie), że ta o 14:20 miała miejsce.

  • 2. Data: 2011-12-30 13:42:12
    Temat: Re: Elixir 30.12.2011 sesje przychodzące
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mindek" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbe.googlegroups.com...
    > Czy ktoś orientuje się jak jest z wykonaniem ostatniej sesji
    > przychodzącej w dniu dzisiejszym?
    > Jest, nie ma, mnie interesuje getinnoble ta o 17 bo zakładam(czy
    > słusznie), że ta o 14:20 miała miejsce.

    Nie ma dziś trzeciej sesji w ogóle, ale jeśli chodzi o drugą sesję to nie
    sądzę aby już wszystko było poksięgowane.

  • 3. Data: 2011-12-30 13:45:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 05:32:46 -0800, Mindek napisał(a):

    > Czy ktoś orientuje się jak jest z wykonaniem ostatniej sesji
    > przychodzącej w dniu dzisiejszym?
    > Jest, nie ma, mnie interesuje getinnoble ta o 17 bo zakładam(czy
    > słusznie), że ta o 14:20 miała miejsce.

    Wczoraj na grupie podła już Michał Rolka:

    Regulamin KIR §23 pkt. 1

    Sesje rozrachunkowe w Narodowym Banku Polskim, dla rozliczeń
    międzybankowych, odbywają się przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku
    do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, trzy razy
    dziennie:
    1/ poranna - od 10:30 do 11:00 ;
    2/ popołudniowa - od 14:30 do 15:00 ;
    3/ wieczorna - od 17:00 do 17:30 .
    W ostatnim dniu rozliczeniowym w roku sesji wieczornej nie przeprowadza
    się.

    http://www.kir.com.pl/p/4501

    --
    xbartx