  • 1. Data: 2008-10-09 20:20:51
    Temat: Jak bank dba o nasza kase
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    W temacie Luucasa nie chcacego oddac ukradzionych pieniedzy klientowi warto
    obejrzec sprawe dla reportera - obecnie na TVP1 - PKO tez nie chce oddac...
    :(

    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
    że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche

  • 2. Data: 2008-10-10 00:30:03
    Temat: Re: Jak bank dba o nasza kase
    Od: p7nntp <a...@g...pl>

    On Thu, 09 Oct 2008 20:20:51 +0000, Budzik wrote:

    > W temacie Luucasa nie chcacego oddac ukradzionych pieniedzy klientowi
    > warto obejrzec sprawe dla reportera - obecnie na TVP1 - PKO tez nie chce
    > oddac... :(

    A u mnie nadal Polbank nie chce wywiazywac sie z podpisanej umowy.
    Kredyt nie skonsumowany, place odsetki a suma podstawowa nadal ta sama.
    Ciekawy sposob na podratowanie finansow banku.

    --
    www.unix.pl/p7