  • 1. Data: 2008-10-09 20:38:13
    Temat: Citybank daje 7,07% na koncie oszczednosciowym
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    Citybank daje 7,07% na koncie oszczednosciowym

    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=konta
    _do_oszczedzania

    Ale z kupa haczykow i max do 50k

  • 2. Data: 2008-10-10 04:43:30
    Temat: Re: Citybank daje 7,07% na koncie oszczednosciowym
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Citybank daje 7,07% na koncie oszczednosciowym
    >
    > https://www.online.citibank.pl/page.do?content=konta
    _do_oszczedzania

    > Ale z kupa haczykow i max do 50k

    najważniejszy to brak odsetek w miesiącu, w którym wypłaci się kasę, ale
    może to być alternatywa dla lokat dla tych, którym zależy na płynności;
    w przypadku zerwania lokaty odsetki nie są naliczane za cały okres lub
    tylko w symbolicznej wysokości

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-10-10 04:53:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > może to być alternatywa dla lokat dla tych, którym zależy na płynności;
    > w przypadku zerwania lokaty odsetki nie są naliczane za cały okres lub

    ale jednego nie doczytałem, jak na konto osobiste nie wpływa
    wynagrodzenie min. 1500 zł, lub obrót debetówką nie wynosi min. 500 zł
    to opłata za konto wynosi (uwaga) 29,99 zł!!!
    https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /konta/Tabela_Oplat_i_Prowizji_Konto_SuperOszczednos
    ciowe_Citibank.pdf

    policzyłem na szybko, że nie warto przenosić np. kasy z Eurobanku...przy
    kwocie 50kzł w eurobanku (6,06%) odsetki miesięczne to ok. 200 zł netto,
    a w Citi (7,07%) 235 zł minus ww. opłata...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-10-10 08:45:12
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

> [...]
    > https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /konta/Tabela_Oplat_i_Prowizji_Konto_SuperOszczednos

    typowe zagranie citi - na ulotce dużymi cyframi wygląda fajnie a jak
    wczytasz sie w szczegóły to wychodzi lipa i
    dziesiątki róznych warunków do spełnienia. cały czas sie zastanawiam do
    jakich ludzi jest skierowana ich oferta?