  • 1. Data: 2002-07-16 16:01:53
    Temat: Inteligo - logowanie
    Od: "mickeymouse" <m...@p...gazeta.pl>

    Czy ktoś zna adres strony z której można się zalogować do systemu ?
    Chodzi mi nie o stronę www.inteligo.pl tylko o tą konkretną. Pamiętam, że to było coś
    secure.inteligo... i dalej już nie. Czy wogóle można się logować w taki sposób ?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-07-16 16:25:55
    Temat: Re: Inteligo - logowanie
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mickeymouse" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:02071618015318@polnews.pl...
> [...]
    to było coś
    > secure.inteligo... i dalej już nie. Czy wogóle można się logować w taki

    https://secure.inteligo.com.pl/wmc/web

    Można jest to bezpośredni loink do strony logowania z pominięciem strony
    głównej.
    Tak samo możesz robic w każdym innym banku, tylko musisz znać ten adres ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-07-16 16:38:23
    Od: "jacek wilczek" <j...@p...pl>

> [...]
    to było coś
    > secure.inteligo... i dalej już nie. Czy wogóle można się logować w taki
    co tu do pamiętania trzeba podejrzeć
    https://secure.inteligo.com.pl:443/wmc/web

    --
    jacek

  • 4. Data: 2002-07-16 16:39:29
    Od: "mickeymouse" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >głównej.
    >Tak samo możesz robic w każdym innym banku, tylko musisz znać ten adres ;)

    Wielkie
    dzięki. Tego mi było potrzeba ;)A już chciałem robić porządki na komputerze :)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-07-16 20:32:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 16 Jul 2002 18:25:55 +0200), "BUCKS"
    <b...@u...to.poczta.onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >głównej.
    >Tak samo możesz robic w każdym innym banku, tylko musisz znać ten adres ;)

    Tyle, ze inteligo go ukrywa, a np. w mBanku jest prosto dostępny.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-07-16 20:33:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 16 Jul 2002 18:25:55 +0200), "BUCKS"
    <b...@u...to.poczta.onet.pl> był(a) napisał(a):

    >https://secure.inteligo.com.pl/wmc/web

    ,,Przepraszamy! Błąd komunikacji.''

  • 7. Data: 2002-07-17 07:01:48
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Tyle, ze inteligo go ukrywa, a np. w mBanku jest prosto dostępny.

    Dla mnie to on wcale nie był ukryty, wystarczyło go przeczytać albo zapytać
    na infolinii ;)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-07-17 15:37:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 17 Jul 2002 09:01:48 +0200), "BUCKS"

    >Dla mnie to on wcale nie był ukryty, wystarczyło go przeczytać albo zapytać
    >na infolinii ;)

    Owszem, ale nie jest tak prosty do wykrycia dla ZU(tm), jak w mBanku,
    gdzie podawany jest jawnie i dodanie do Ulubionych sprowadza się do
    naciśnięcia Ctrl+D