  • 1. Data: 2002-07-16 14:18:42
    Temat: archiwum WIBORU i LIBORU
    Od: <r...@a...net.pl>

    czesc,
    potzrebuje historyczne notowania WIBORU, WIBIDU i LIBORu dla roznych terminow
    zapadalnosci za okresu przynajmniej 3-5 ostatnich lat, czy ktos zna strony, z
    ktorych mozna to sciagnac lub dysponuje takimi danymi???

    z gory informuje, ze znalazlem cos takiego na stonach potralu money.pl, ale sa
    to za krotkie szeregi czasawe jak na moje potrzeby (modelowanie stop
    procentowych)...

    bede wdzieczny za kazda pomoc

    K. Ravic
    r...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-07-16 18:11:47
    Temat: Odp: archiwum WIBORU i LIBORU
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    A jakich danych potrzebujesz konkretnie? Bo wszystkie zajmuja baaardzo duzo
    miejsca - to sporej wielkosci bazy :(

    Czekam na priv

    Malin

    --