  • 1. Data: 2002-07-16 15:17:55
    Temat: kredyt zloty /euro
    Od: "jacek wilczek" <j...@p...pl>

    Pozdrawiam
    planuję kredyt (4lata) tylko zastanawiam się co jest korzystniejsze
    w złotych czy w euro szczególnie w kontekście tego co robi kołodko

    --
    jacek

  • 2. Data: 2002-07-16 17:01:10
    Temat: Re: kredyt zloty /euro
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jacek wilczek" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    police.com...
    > Pozdrawiam
    > planuję kredyt (4lata) tylko zastanawiam się co jest korzystniejsze
    > w złotych czy w euro szczególnie w kontekście tego co robi kołodko

    ??? a czemu nie rozważasz złoty/dolar ???

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-07-17 05:12:00
    Od: "jacek wilczek" <j...@p...pl>

    > ??? a czemu nie rozważasz złoty/dolar ???
    generalnie problemem jest branie kredytu w złotych czy w walucie obcej
    co jest przeciw co za - możecie pomóc ??

    --
    jacek

  • 4. Data: 2002-07-17 11:49:17
    Od: "Pablo" <p...@u...krakow.pl>

    Po ostatnich tygodniach obstawialbym za zlotowkami, wprawdzie procent
    wiekszy ale śpisz spokojne. Ewentualnie euro gdy ustawia go na sztywno w
    stosunku do zlotowki. Sam mam kredyt w euro dobrze ze juz go nie wiele
    zostalo wiec z torbami nie pojde. Ale koleznka ma we frankach spora sumke i
    ostatnio zle wyglada :). Trudno powiedziec co bedzie dalej ale jakbym bral
    teraz duzy kredyt to na pewno w zlotowkach .

  • 5. Data: 2002-07-17 15:31:28
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    jacek wilczek <j...@p...pl> wrote:
    > Pozdrawiam
    > planuję kredyt (4lata) tylko zastanawiam się co jest korzystniejsze
    > w złotych czy w euro szczególnie w kontekście tego co robi kołodko

    to jest kredyt krotki, roznice kursowe moga zjesc sokojnie roznice w odsetkach
    przy kredytach na 10-20 lat mozna kombinowac, przy tak krotkim i tak splacasz
    glownie kapital, wiec IMHO tylko zlotowki. chyba, ze zarabiasz w euro.

    z drugiej strony euro teraz jest drgie i jest szasna, ze troche spadnie,
    wiec to jest dosc dobry moment na kredyt w EURo z nadzieja, ze
    ustabilizuje sie na nizszym poziomie i rata bedzie mniejsza (wyrazona w PLN)
    niz to sie moze wydawac ;-)

    z trzeciej storny finanse panstwa sa w oplakanym stanie i nikt nie wie co
    jeszcze (za)rzad wymysli. Moze nam zafundowac dewaluacje administracyjna
    albo paniczno-rynkowa ;-). czyli PLN.

    reasumujac zdecydowanie przy tak krotkim kredycie PLN.

    oczywiscie IMHO!

    pozdrawiam

    romekk

  • 6. Data: 2002-07-17 16:07:02
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > jacek wilczek <j...@p...pl> wrote:
    > reasumujac zdecydowanie przy tak krotkim kredycie PLN.

    2-3 lata na pewno, 4 pewnie też. Tym bardziej, że na tak krótki okres
    oprocentowanie będzie jedno z niższych.

    > oczywiscie IMHO!

    oczywiście :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2002-07-18 05:19:59
    Od: "jacek wilczek" <j...@p...pl>

    >reasumujac zdecydowanie przy tak krotkim kredycie PLN.
    >oczywiscie IMHO!

    wielkie dzięki - mam materiał do przemyśleń

    --
    jacek