  • 1. Data: 2002-07-16 14:08:50
    Temat: "Skarga" na Millennium
    Od: "minik" <m...@m...net>

    W piatek o 13 zlozylem wniosek o VC.
    W piatek o 15 otrzymalem maila, iz wniosek rozpatrzono pozytywnie i karta
    bedzie do odbioru w srode.
    We wtorek (dzisiaj) o 11 dostalem email z informacja, iz karta jest do
    odbioru.
    We wtorek (dzisiaj) o 15 odebralem karte, z informacja, iz bedzie aktywna
    jutro (tj. jutro - sroda).
    We wtorek (dzisiaj) o 16 otrzymalem informacje, iz karta jest juz aktywna.

    Millennium, przyjemne bankowanie

  • 2. Data: 2002-07-16 14:15:42
    Temat: Re: "Skarga" na Millennium
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 04:08:50PM +0200, minik wrote:

> [...]
    > jutro (tj. jutro - sroda).
    > We wtorek (dzisiaj) o 16 otrzymalem informacje, iz karta jest juz aktywna.

    Minik, ale tak powaznie - inteligo upada ze sie przenosisz do
    millenium?

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-07-16 14:26:57
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > jutro (tj. jutro - sroda).
    > We wtorek (dzisiaj) o 16 otrzymalem informacje, iz karta jest juz aktywna.

    Pod wzgledem obslugi Millennium jest faktycznie b.dobre. Jak na razie nie
    mam z nimi problemow - oby tak dalej.

    Wzioles VISE czy AmExa?

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-07-16 14:28:41
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Minik, ale tak powaznie - inteligo upada ze sie przenosisz do
    > millenium?

    W Millennium mam konto o rok i 3 msc dluzej niz w Inteligo. VE Inteligo
    bedzie sluzyla mi do bankomatu, VC do inetu. Mowiac krotko, wqrwi** sie o 3
    reklamacje tyczace sie platnosci Inteligo w necie. USA niezbyt ja trawi,
    wiec VC jest recepta na moja zgage.

  • 5. Data: 2002-07-16 14:29:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "minik"
    > (...) karta bedzie do odbioru w srode.
    > We wtorek (...) karta jest do odbioru.
    > (...) bedzie aktywna jutro (tj. jutro - sroda).
    > We wtorek otrzymalem informacje, iz karta jest juz aktywna.

    czyli generalnie mowia co innego a robia co innego ;-)))

    na mnie ta karta czekala za 15 zl do odbioru jako zamiennik VC z Gdanskiego ale
    nie odebralem, nawet do kolekcji a to dlatego ze do tego rachunku nie ma nawet
    podgladu internetowego a kanał telefoniczny mi nie odpowiada, przez co nie wiem
    co sie na rachunku dzieje
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-07-16 14:30:23
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Pod wzgledem obslugi Millennium jest faktycznie b.dobre. Jak na razie nie
    > mam z nimi problemow - oby tak dalej.
    Ja tez nie mialem, jeszcze =)

    > Wzioles VISE czy AmExa?
    W chwili obecnej VC. Namawiaja mnie jeszcze na AE ale po co mi 3 karty (dla
    mnie az 3). Wystarczy jedna VE i jedna VC. Amexa wyrobie sobie na wyjazd do
    USA.

  • 7. Data: 2002-07-16 14:31:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 04:28:41PM +0200, minik wrote:

    > reklamacje tyczace sie platnosci Inteligo w necie. USA niezbyt ja trawi,
    > wiec VC jest recepta na moja zgage.

    Niestety, co VC to VC. Ciekawe jakie kursy bedziesz mial.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-07-16 14:35:26
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    a kanał telefoniczny mi nie odpowiada, przez co nie wiem
    > co sie na rachunku dzieje

    Mi mimo staran nie uaktywnili ale kij z tym - jest jeszcze mozliwosc
    sprawdzenia salda w bankomacie.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-07-16 15:32:10
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > czyli generalnie mowia co innego a robia co innego ;-)))
    Ale pozytywnie =)

> [...]
    nawet
    > podgladu internetowego a kanał telefoniczny mi nie odpowiada, przez co nie
    Ja postaram sie miec dostep online za pomoca pracownika w moim oddziale =)

  • 10. Data: 2002-07-19 14:50:00
    Od: "Maciej Piotrzkowski" <m...@e...de>

> [...]
    nawet
    > podgladu internetowego a kanał telefoniczny mi nie odpowiada, przez co nie

    Trzeba było odebrać. Dla klientów d.BG prowizja za wydanie karty była
    zwracana w kolejnym m-cu użytkowania karty. Nie wiem dlaczego zwracali
    prowizję, ale znam dwa przypadki, w których tak właśnie bank postąpił.
    Podobnie było z kartami kredytowymi VISA Classic Millennium. Ponieważ karta
    debetowa VISA w d.BG nie miała odpowiednika w Millennium, dla klientów d.BG
    nie pobierano opłaty rocznej za wydanie nowej karty kredytowej.
    Maciej /-/