  • 1. Data: 2006-03-21 13:23:46
    Temat: Inteligo lezy...
    Od: "Pprzemek" <p...@n...dla.spamu.poczta.gazeta.pl>

    W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW.
    Podczas nocnego przetwarzania danych nie ma możliwości korzystania z
    systemu. Przepraszamy za utrudnienie - spróbuj ponownie później. Jeśli błąd
    wystąpił w ciągu dnia, skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod numerem 0
    800 121 121 lub (081) 535 67 89.

    ------------
    Pozdrawiam
    Przemek

    Motto dnia:
    "Po tegorocznej zimie przestałem wierzyć w bajkę o globalnym ociepleniu
    klimatu"

  • 2. Data: 2006-03-21 14:07:52
    Temat: Re: Inteligo lezy...
    Od: "Pprzemek" <p...@n...dla.spamu.poczta.gazeta.pl>

    juz dziala ;-)

    ------------

  • 3. Data: 2006-03-21 19:13:53
    Od: simonsik <w...@g...pl>

    Pprzemek napisał(a):
    > juz dziala ;-)

    zazwyczaj w nocy mają takie przestoje, zwłaszcza ok północy

  • 4. Data: 2006-03-22 03:05:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pprzemek wrote:
> [...]
    > wystąpił w ciągu dnia, skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod numerem 0

    Nic nie leży, tylko stoi. Jak zwykle co noc. Od północy, do .. różnie,
    czasami nawet i do trzeciej.

  • 5. Data: 2006-03-22 11:23:01
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    witek napisał(a):

    > Nic nie leży, tylko stoi. Jak zwykle co noc. Od północy, do .. różnie,
    > czasami nawet i do trzeciej.

    PO POŁUDNIU?? ;-)

    Hint: post Pprzemka jest z 14:37

    Marek