  • 1. Data: 2006-03-21 15:00:05
    Temat: Zakup funduszy ING online?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Czy ING lub inny TFI umozliwia zakup jednostek funduszy ING ( czy Nordea pozwala
    na nabywanie jednostek w internecie?) ??

  • 2. Data: 2006-03-21 17:31:21
    Temat: Re: Zakup funduszy ING online?
    Od: "a" <...@...c>

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czy ING umozliwia zakup jednostek funduszy ING

    Tak, przez INGOnline, choć nie wiem, czy można założyć zdalnie
    http://www3.ing.pl/u235/navi/49489/

    Najtaniej : http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/index.ht
    ml

  • 3. Data: 2006-03-21 17:47:18
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    kjvirtual wrote:
    > Czy ING lub inny TFI umozliwia zakup jednostek funduszy ING ( czy
    > Nordea pozwala na nabywanie jednostek w internecie?) ??

    Na stronie OFI - agenta transferowego:
    https://www.ofi.pl/inettrade/efund/ing/Login.app
    lub w ING bankonline - ale trzeba tam mieć rachunek, same fundusze nie
    wystarczą.

  • 4. Data: 2006-03-21 18:15:46
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Tak, przez INGOnline, choć nie wiem, czy można założyć zdalnie
    > http://www3.ing.pl/u235/navi/49489/

    Czy w INGOnline mozna otwierac np rejest funduszu acyjnego, jak mam tylko hybrydowy?

  • 5. Data: 2006-03-21 18:29:00
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Na stronie OFI - agenta transferowego:
    > https://www.ofi.pl/inettrade/efund/ing/Login.app
    > lub w ING bankonline - ale trzeba tam mieć rachunek, same fundusze nie
    > wystarczą.

    Mam INGOnline od lat, bo kiedys mialem tam rachunek i nie wylaczyli INGOnline.
    Czy jak kupie jednostki, to bede mial widoczny wglad do posiadanych funduszy?
    Czy w INGOnline bede mogl nowe rejestry otwierac?

  • 6. Data: 2006-03-21 18:45:01
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    kjvirtual wrote:
> [...]
    > INGOnline. Czy jak kupie jednostki, to bede mial widoczny wglad do
    > posiadanych funduszy? Czy w INGOnline bede mogl nowe rejestry

    Nie wiem, spróbuj ;-)

  • 7. Data: 2006-03-22 10:00:48
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Czy ING lub inny TFI umozliwia zakup jednostek funduszy ING ( czy Nordea pozwala
    > na nabywanie jednostek w internecie?) ??

    Juz wiem jak w Nordea jest. Oto jaka dostalem odpowiedz (moze kogos zainteresuje):

    System SOLO nie posiada jeszcze takiej funkcjonalności, jeżeli chodzi o
    widoczność funduszy w systemie oraz ich zarządzanie.
    Zakup poszczególnych jednostek możliwy jest w oddziale stacjonarnym.
    Minimalna składka jaką Pan może zainwestować w fundusze to 10 000 zł, natomiast
    każda kolejna 1 000 zł. Ma Pan możliwość zmiany funduszy bez ponoszenia żadnych
    kosztów 12 razy w roku. Nie jest pobierana opłata manipulacyjna za nabywanie
    jednostek co oznacza, że 100% środków lokowanych jest w wybrane przez Pana
    fundusze. Wpływa to na efektywność inwestycji.
    Pobierana jest miesięczna opłata za zarządzanie funduszami i wynosi ona od 1,5%
    wzwyż, w zależności od wybranych funduszy.
    W przeciągu I i II roku pobierana jest opłata za wycofanie środków w wysokości
    1% wypłacanej kwoty. W kolejnych latach opłata nie jest pobierana.

  • 8. Data: 2006-03-22 18:26:50
    Od: "a" <...@...c>

    > Czy w INGOnline mozna otwierac np rejest funduszu acyjnego, jak mam tylko
    > hybrydowy?

    Jak masz już jakikolwiek rejestr ING TFI otwarty, masz konto w ING z
    dostępem internetowym, to możesz złożyć (np. przez pocztę wewnętrzną)
    wniosek o dostęp do Funduszy Inw. ING.
    Dokupić (nowy rejestr otworzyć) możesz każdy jaki mają w ofercie i jesteś
    jego akceptowalnym klientem (niektóre są np. tylko dla osób prawnych)
    Umorzyć, konwertować też oczywiście możesz.

  • 9. Data: 2006-03-22 18:43:05
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > jego akceptowalnym klientem (niektóre są np. tylko dla osób prawnych)
    > Umorzyć, konwertować też oczywiście możesz.

    A czy umarzanie czy konwertowanie odbywa sie za pomoca poczty wewn, czy jest
    jakis system w INGOnline?

  • 10. Data: 2006-03-23 09:10:41

    > A czy umarzanie czy konwertowanie odbywa sie za pomoca poczty wewn, czy
    > jest
    > jakis system w INGOnline?

    Obsługuje się to podobnie jak inny rachunek bieżący, OKO, itp.
    poczytaj:
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/31307