  • 1. Data: 2005-07-26 16:52:13
    Temat: Inteligo - kilka pytań...
    Od: " Endriuu" <g...@W...gazeta.pl>

    Witam!

    Chciałem sobie założyć konto Inteligo dla potrzeb zakupów przez internet i
    mam kilka pytań co do tych kont:

    - czy trzeba płacić za kartę bankomatową czy może jest karta za którą nie
    trzeba płacić (oprócz tej Visa Electron) ??
    - czy wypłata pieniędzy w bankomatach PKO BP są bez prowizji ??
    - z tego co wiem konta w Inteligo są oprocentowane w zależności od kwoty
    jaką się posiada na rachunku w związku z tym co jaki czas pojawiają się
    pieniądze z odsetek na koncie ??
    - czy wpłata na swoje konto w okienku PKO BP jest objęta prowizją czy mogę
    wpłacić za darmo ?? (mówię tutaj o wpłacie gotówkowej a nie przelewie)

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Gorąco pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-26 17:12:21
    Temat: Re: Inteligo - kilka pytań...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Endriuu wrote:
    > - czy trzeba płacić za kartę bankomatową czy może jest karta za którą
    > nie trzeba płacić (oprócz tej Visa Electron) ??

    jest jedna karta do wszystkiego

    > - czy wypłata pieniędzy w bankomatach PKO BP są bez prowizji ??

    tak

    > - z tego co wiem konta w Inteligo są oprocentowane w zależności od
    > kwoty jaką się posiada na rachunku w związku z tym co jaki czas
    > pojawiają się pieniądze z odsetek na koncie ??

    na koniec miesiaca

    > - czy wpłata na swoje konto w okienku PKO BP jest objęta prowizją czy
    > mogę wpłacić za darmo ?? (mówię tutaj o wpłacie gotówkowej a nie
    > przelewie)

    bezplatnie

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-26 17:38:22
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > na koniec miesiaca

    A nie przypadkiem na koniec okresu rozliczeniowego który jest różny dla
    każdego klienta Inteligo i zależy chyba od dnia założenia konta.

  • 4. Data: 2005-07-26 17:45:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin_P. napisał(a):

    > A nie przypadkiem na koniec okresu rozliczeniowego który jest różny dla
    > każdego klienta Inteligo i zależy chyba od dnia założenia konta.

    Wlasnie tak.

    --
    pozdrawiam
    Mithos