  • Data: 2002-01-10 10:58:05
    Temat: Informacja w PKO BP
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem właśnie w PKO BP (II oddział w Białymstoku, gdyby to kogoś
    interesowało) - kolejka wiadomo jaka, podszedłem do wolnego okienka coby
    się zapytać o prowizję za wpłaty na niestandardowych drukach (na pbb
    dowiedziałem się o zmianach). Niedysponentka nie bardzo wiedziała o co
    chodzi, ale wszystko słyszał stojący obok ochroniarz. Człowiek ten przejął
    inicjatywę - poinformował mnie o wysokości prowizji, potem wziął numer
    rachunku, na który chciałem wpłacać i sprawdził w kasie (z pomocą kasjerki),
    czy płacąc na ten numer zapłacę prowizję i czy mogę to zrobić (bez prowizji)
    na druku niestandardowym.
    Rozminął się z powołaniem, czy co? ;-)

    Rafał