  • Data: 2005-08-19 08:48:05
    Temat: Ile rachunków internetowych?
    Od: "Stephansson na TPI" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś wie gdzie można znaleźć najbardziej aktualne zestawienia ile w
    danym banku (w Polsce) jest otwartych rachunków internetowych? Najchętniej
    jakby było to w postaci rankingu i jeszcze z podziałem na rachunki klientów
    indywidualnych i firmowych, a jeszcze najchętniej jakby była też podana
    odpowiednia liczba wszystkich (nie tylko internetowych) kont w danym banku,
    a jeszcze najbardziej najchętniej jakby były też dane BOŚa. Wiem, że
    wymagania mam duże ale wierzę też w siłę internetu.

    Dzięki i pozdrowienia, S.