  • 1. Data: 2005-04-18 11:23:17
    Temat: ING zwariowało... :)
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ...właśnie dostałem pocztą pełną historię karty przedpłaconej Maestro
    ING, którą miałem w... 2002 roku :-)

    Dodam, że nic nie zamawiałem, żadnych usług ING nie mam już od paru lat,
    a saldo karty zostało wyczyszczone dokładnie do zera. :-)

  • 2. Data: 2005-04-18 11:28:52
    Temat: Re: ING zwariowało... :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-04-18 13:23:
> [...]
    >
    > Dodam, że nic nie zamawiałem, żadnych usług ING nie mam już od paru lat,
    > a saldo karty zostało wyczyszczone dokładnie do zera. :-)
    Mam wrażenie, ze ing wysyła po _zamknięciu_ rachunku wyciąg obejmujący
    operacje na tym rachunku, nieuwzględnione na wcześniejszych wyciągach.
    Ja tak samo po zamknięciu taryfy "0" dostałem wyciag na którym (poza
    końcowym przelewem i pomyłkowymi księgowaniami) operacje też były z 2002
    roku.
    Może tą kartę miałeś tak długo ważną ?
    KJ

  • 3. Data: 2005-04-18 11:31:11
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

> [...]
    >
    > Dodam, że nic nie zamawiałem, żadnych usług ING nie mam już od paru lat,
    > a saldo karty zostało wyczyszczone dokładnie do zera. :-)

    Jak zamykasz rachunek karty przedpłaconej to zawsze wysyłają całą historię i
    to free

  • 4. Data: 2005-04-18 11:33:57
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>
    napisał w wiadomości news:d405pa$btg$1@pippin.nask.net.pl...

    > Jak zamykasz rachunek karty przedpłaconej to zawsze wysyłają całą historię
    > to free

    po 2 latach? ;-D

    Belin

  • 5. Data: 2005-04-18 11:34:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):

    > Jak zamykasz rachunek karty przedpłaconej to zawsze wysyłają całą historię i
    > to free

    Hmmm... Miałem tych kart kilka, same sobie wygasły... I tylko do tej
    jednej dostałem historię... po 3 latach :-)

    Chyba, że teraz zlikwidował się (lub ktoś z banku go zlikwidował)
    rachunek karty i stąd ta historia...

  • 6. Data: 2005-04-18 11:55:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Może tą kartę miałeś tak długo ważną ?

    Kartę nie. Ale może rachunek przeżył do teraz... OK, czyli czekam na
    historie z pozostałych kart. :-)

  • 7. Data: 2005-04-18 12:42:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Jak zamykasz rachunek karty przedpłaconej to zawsze wysyłają całą historię
    > to free

    Rachunek karty przedplaconej jest TYLKO do tej karty.
    Karta ma okreslona date waznosci i nie ma mozliwosci przedluzenia terminu.
    PO CO oni trzymaja ten rachunek niezamkniety dluzej niz np.3 mce po uplywie
    daty waznosci karty?
    Mialem 3 karty rok po roku, ostatnia skonczyla sie w 2004.07 - te rachunki
    nadal sa niezamkniete?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2005-04-18 13:07:58
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

> [...]
    > Karta ma okreslona date waznosci i nie ma mozliwosci przedluzenia terminu.
    > PO CO oni trzymaja ten rachunek niezamkniety dluzej niz np.3 mce po

    Wystarczającym powodem jest to "TYLKO". Wszak przedawnienie roszczeń
    ustawowo mija po dwóch latach, więc przed tym terminem wszelkie opóźnione
    rozliczenia mogą obciążyć TYLKO ten rachunek.

  • 9. Data: 2005-04-18 13:14:00
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d4077a$6d1$...@n...elsat.net.pl, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    > Kartę nie. Ale może rachunek przeżył do teraz... OK, czyli czekam na
    > historie z pozostałych kart. :-)

    Radzę zamykać stare konta.
    Moja mama miała zwykłe konto tylko do zakładania lokat
    w pewnym banku (nie pamiętam co to było od lat go nie ma).
    Gdy pojawiły się inne banki z lepszą ofertą to przestała
    korzytać z jego usług. Po paru latach dostała upomnienie
    od bodajże Deutsche Banku o zaległościach na koncie.
    Okazało się że ten pierwszy bank został wykupiony, a nowy
    pobierał opłaty za prowadzenie konta (nie pamiętam czy jakoś
    to konto przeksztacali), w każdym razie żadna informacja
    o tym nie przyszła. Dopiero po paru miesiącach jak się
    uzbierało kilkanaście zł to przyszło upomnienie.
    Powiem szczerze, że rzadko widywałem moją mamę tak wściekłą :)
    Pamiętam, że próbowała się odwoływać ale odrzucili, a mamie
    się odechciało walczyć (problemy zdrowotne) i zapłaciła.

    Po prostu złodziejstwo i tyle.
    Było to doobre parę lat temu i chyba wtedy klient miał znacznie
    mniej do gadania niż dziś, a banki miały klienta dużo głębiej
    w poważaniu. Nie sądzę aby teraz tak się zdarzyło, a nawet jeśli,
    to żeby nie uwzględnili reklamacji.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 10. Data: 2005-04-18 13:30:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Miroo napisał(a):

    > Radzę zamykać stare konta.

    Tyle, że to akurat ich problem, czy go zamkną, czy nie. Ja z nimi umowy
    na ten rachunek nie podpisywałem...