  • 1. Data: 2005-04-18 11:02:50
    Temat: [VW] Zamknac eDirect, zostawic PlusKonto -mozna?
    Od: "Slavko" <n...@p...com>

    Witam!

    przyszedl mi do glowy taki pomysl :
    skoro kaza sobie placic po 5 pln/mc za eDirect, to moze go zamknac, a
    pozostawic sobie PlusKonto. Token do tego PlusKonta kosztuje 36/rok czyli 3
    pln/mc. W ten sposob jesli zrobie wiecej niz 6 przelewow w miesiacu, to mam
    taniej niz mBank.

    Co myslicie o takim rozwiazaniu?

    Moze da sie jakos "przypisac" posiadany juz token do tego plusKonta, zeby
    nie trzeba bylo narazie placic tych 36pln?

    Pozdrawiam - Slavko

  • 2. Data: 2005-04-18 11:06:03
    Temat: Re: [VW] Zamknac eDirect, zostawic PlusKonto -mozna?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Slavko said the following On 2005-04-18 13:02:
> [...]
    > pln/mc. W ten sposob jesli zrobie wiecej niz 6 przelewow w miesiacu, to mam

    Dobre. Natomiast za 3 PLN/mies to radziłbym Ci się poważnie zastanowic
    nad Multibankiem. %ty niższe trochę ale system transakcyjny o niebo
    lepszy (przynajmniej dla mnie)

    KJ

  • 3. Data: 2005-04-18 11:17:14
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Slavko" <n...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3
    > pln/mc. W ten sposob jesli zrobie wiecej niz 6 przelewow w miesiacu, to

    tez rozwazam taka opcje. Choc jednak chyba zdecyduje sie na robienie
    przelewow z ekonta Lukasa co jest calkowicie bezplatne tylko trzeba
    wczesniej zdefiniowac odbiorcow. Plus konto tak czy siak sobie zostawie
    chocby do obslugi przez telefon.

    > Moze da sie jakos "przypisac" posiadany juz token do tego plusKonta, zeby
    > nie trzeba bylo narazie placic tych 36pln?

    watpie. Pewnie po likwidacji edirekt od razu wpadnie oplata 36zl.

    D.

  • 4. Data: 2005-04-18 12:02:24
    Od: "Slavko" <n...@p...com>

    > watpie. Pewnie po likwidacji edirekt od razu wpadnie oplata 36zl.

    Jesli komus uda sie to sprawdzic, to prosilbym o napisanie o tym na grupe.

  • 5. Data: 2005-04-18 18:50:04
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Dave <d...@o...pl> napisał(a):

    > watpie. Pewnie po likwidacji edirekt od razu wpadnie oplata 36zl.

    Słuszne przypuszczenie. Taką informację uzyskałem z infolinii.

  • 6. Data: 2005-04-18 21:36:46
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > przyszedl mi do glowy taki pomysl :
    > skoro kaza sobie placic po 5 pln/mc za eDirect, to moze go zamknac, a
    skąd się wzięło te 5pln/mc
    kto to płaci

    na stronie pisze że bezpłatnie
    http://vwbankdirect.pl/KontoEDirect.html

    --
    panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii

  • 7. Data: 2005-04-18 23:28:08
    Od: "Slavko" <n...@p...com>

    > skąd się wzięło te 5pln/mc
    > kto to płaci
    > na stronie pisze że bezpłatnie
    > http://vwbankdirect.pl/KontoEDirect.html

    Widze, ze nie jestes na czasie ;)
    Oplata 5 pln/mc jest wprowadzana z dniem 1 maja...
    - Zdziwiony..?
    - Jak my wszyscy :)

    http://vwbankdirect.pl/12626_13060.html

    Slavko