  • 1. Data: 2005-04-18 09:45:37
    Temat: Franki w BZ WBK
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rzecz wazna, wiec pisze :)
    W ofercie BZ WBK pojawily sie kredyty mieszkaniowe we frankach. To
    nowosc, bo do tej pory Bank byl konserwatywny pod tym wzgledem.
    Ostaly sie zatem z wiekszych jedynie Pekao SA i ING BSK, ktore udzielaja
    kredytow jedynie w zlotych.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-04-18 09:59:06
    Temat: Re: Franki w BZ WBK
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-04-18 11:45:
> [...]
    > nowosc, bo do tej pory Bank byl konserwatywny pod tym wzgledem.
    > Ostaly sie zatem z wiekszych jedynie Pekao SA i ING BSK, ktore udzielaja

    Eee słucham ? To jakim cudem moja znajoma ma kredyt w CHF ?

    KJ

  • 3. Data: 2005-04-18 10:11:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Eee słucham ? To jakim cudem moja znajoma ma kredyt w CHF ?

    W ktorym z tych trzech bankow? :)
    I kiedy go brala?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-04-18 10:30:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-04-18 12:11:

    > W ktorym z tych trzech bankow? :)
    > I kiedy go brala?

    W BZWBK 2002 albo 2001
    KJ

  • 5. Data: 2005-04-18 10:33:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > W BZWBK 2002 albo 2001

    No wlasnie. Potem bank sie wycofal z tych kredytow i dawal jednie w PLN,
    a teraz dla swoich klientow niektorych znowu zaoferowal

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-04-18 10:37:18
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-04-18 12:33:

    > No wlasnie. Potem bank sie wycofal z tych kredytow i dawal jednie w PLN,
    > a teraz dla swoich klientow niektorych znowu zaoferowal

    Że zacytuję:
    "W ofercie BZ WBK pojawily sie kredyty mieszkaniowe we frankach. To
    nowosc, bo do tej pory Bank byl konserwatywny pod tym wzgledem."

    Jaka k.. nowość ?

    KJ

  • 7. Data: 2005-04-18 10:49:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Jaka k.. nowość ?

    Dla klientow nowosc, bo przez ostatnie kilka lat nie mieli takiej
    mozliwosci i bank sie z tym wozil.
    Ale ok - jak chesz miec racje - przyznaje, zadna nowosc, zmiana w
    ofercie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-04-19 07:07:12
    Od: "Michal M" <m...@s...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:d3vvl2$t9$1@news.onet.pl...
    > Ostaly sie zatem z wiekszych jedynie Pekao SA i ING BSK, ktore udzielaja
    > kredytow jedynie w zlotych.
    Czyżby Pekao nie udzielało już kredytów w euro i dolarach? Jeszcze niedawno
    mieli takowe w ofercie. Ale brak franków się zgadza.

    Michał M