  • 21. Data: 2005-04-21 09:03:27
    Temat: Re: ING zwariowało... :)
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:
    > ...właśnie dostałem pocztą pełną historię karty przedpłaconej Maestro
    > ING, którą miałem w... 2002 roku :-)
    > Dodam, że nic nie zamawiałem, żadnych usług ING nie mam już od paru lat,
    > a saldo karty zostało wyczyszczone dokładnie do zera. :-)

    To jeszcze nic... Większą oznaką wariactwa jest to, że w reklamówce
    zatrudnili M. Kondrata... Nie wiem tylko czyją/kogo: banku czy Kondrata
    ;))

    NP: Mysticum - "In the streams of inferno"

    --
    Diabolic shapes float by
    Out from the dark

  • 22. Data: 2005-04-26 07:44:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > ...właśnie dostałem pocztą pełną historię karty przedpłaconej Maestro
    > ING, którą miałem w... 2002 roku :-)

    A wczoraj dotarły historie dwóch pozostałych kart przedpłaconych. Widać
    ING robi porządki w starych rachunkach. :-)