  • 1. Data: 2005-04-18 00:15:33
    Temat: czy ktos bral kredyt w "kredyt partner" ?
    Od: "gizmo" <g...@t...pl>

    --
    Witam

    Bylbym wdzieczny za kontakt osob ktore braly tam kredyt hipotetyczny.
    Mile widziane spostrzezenia. Te dobre i te zle.
    Prezentuja bardzo dobre warunki ale czy jest jakis haczyk ? Bo wyglada to za
    pieknie ...

    Z gory dziekuje za pomoc

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-18 15:51:39
    Temat: Re: czy ktos bral kredyt w "kredyt partner" ?
    Od: "ytorkin [wawa]" <a...@d...people.usun.to.pl>

> [...]
    > Mile widziane spostrzezenia. Te dobre i te zle.
    > Prezentuja bardzo dobre warunki ale czy jest jakis haczyk ? Bo wyglada to

    Ja brałem poprzez KredytPartner. Dla mnie to zwykli naciągacze, żeby nie
    napisać złodzieje.

    Dlatego radze, trzymaj się maksymalnie daleko od wszelakich firm
    pośreniczących w tego typu sprawach. Tak na logikę z czegoś oni muszą żyć, a
    robią to z pieniędzy naiwnych, którzy się łapią na szumne hasła.

    U mnie wyglądało to tak. Brałem kredyt w PKO PB za ich pośrednictwem. Trwało
    to ponad 2 miesiące, gdybym robił to bezpośrenio to ok 2 tygodnie. Ta
    "przyjemność" kosztowała mnie ponad 2 000 gotówką. Ponieważ firmy
    pośredniczące zawyżają prowizję. Gdybym brał kredyt bezpośrenio w banku to
    prowizja była by ok 1% (dokładną wysokość się negocjuje), KredytPartnerowi
    naciągacze od razu rzucili 2.5% procenta (1.5% od razu do ich kieszeni). Na
    pytanie dlaczego ta prowizja jest taka wysoko odpowiedzieli, że to bank tak
    ustalił. Niestety podczas podpisywania umowy kredytowej dowiedziałem się, że
    było to kłamstwo, ale było już za późno, na nowy wniosek.

    Kompentencje na poziomie baaaardzo niskim, wszelkie informacje udzielone
    przez KredytPartner okazały się potem nieprawdziwe. Ogólnie podczas
    podpisywania kredytu w trakcie rozmowy z analitykiem banku, co chwilie
    dowiadywałem się nowych ciekawych rzeczy a ciśnienie krwi podnosiło mi się
    do dosyć wysokich wartości.

    Załatw to sam w banku, będzie szybciej taniej i lepiej. A najlepiej dowiaduj
    się w kilku bankach na raz. Dobrze działa, jak w jednym banku powiesz o
    lepszej ofercie z innego banku, często to działa. W ten sposób jeden znajomy
    wynegocjował prowizję na poziomie 0.9% do tego karta kredytowa i rachunech
    na bardzo atrakcyjnych warunkach.

    Pozdrawiam Arek

  • 3. Data: 2005-04-18 16:08:44
    Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl>

    > Dlatego radze, trzymaj się maksymalnie daleko od wszelakich firm
    > pośreniczących w tego typu sprawach. Tak na logikę z czegoś oni muszą żyć,
    > robią to z pieniędzy naiwnych, którzy się łapią na szumne hasła.
    [cut]

    I tutaj się mylisz, bo dobry pośrednik może załatwić kredyt taniej i na
    pewno szybciej niż jakbyś wszedł prosto z ulicy do oddziału banku. Nie
    pobiera on prowizji bezpośrednio od klienta. Najczęsciej są to opłaty stałe
    za przygotowanie dokumentacji, niezależne od wysokości kredytu.
    Możesz mi wierzyc lub nie, ale takie są moje doświadczenia dnia codziennego.
    Dużo ludzi po kontaktach z niekompetentnymi ludzmi w bankach idzie to
    pośrednika. Poza tym pośrednik stale współpracuje z co najmniej kilkoma
    bankami i jest w stanie zaoferować i dopasowac odpowiednią ofertę. W
    konkretnym banku sprzedawca powie ci wszystko byleby sprzedać ci kredyt,
    niekoniecznie najlepszy. Potem i tak weryfikuje to analityk i bardzo często
    może się zdażyć, że sprzedawca naobiecuje, ty podpiszesz umowe przedwstepną,
    a analityk obetnie kwote kredytu lub odrzuci wniosek.
    Moje uwagi dotyczą rynku warszawskiego.

  • 4. Data: 2005-04-18 18:11:28
    Od: "Leon" <l...@w...pl>

    Użytkownik "gizmo" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mile widziane spostrzezenia. Te dobre i te zle.
    > Prezentuja bardzo dobre warunki ale czy jest jakis haczyk ? Bo wyglada to

    Nie wiem jak jest w przypadku kredytow hipotecznych. Ale bralem poprzez nich
    kredyt na zakup samochodu. Jestem zadowolony.

    Pozdr,

  • 5. Data: 2005-04-18 22:56:29
    Od: "gizmo" <g...@t...pl>

    Bardzo dziekuje za pomoc dalo mi to duzo do myslenia

  • 6. Data: 2005-04-19 08:48:44
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "ytorkin [wawa]" <a...@d...people.usun.to.pl>
    napisał w wiadomości news:d40la7$3o6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > pośreniczących w tego typu sprawach. Tak na logikę z czegoś oni
    > muszą żyć, a robią to z pieniędzy naiwnych, którzy się łapią na

    Mylisz pośrednika ze złodziejem.

    J.

  • 7. Data: 2005-04-19 09:12:27
    Od: Marcin Marski <m...@o...pl>

    Jarek P. wrote:

    > Mylisz pośrednika ze złodziejem.

    cóż, czasami łatwo o pomyłkę......

    Pzdr
    MarcinM

    PS. cross i bez FUT - nieładnie

  • 8. Data: 2005-04-19 09:30:10
    Od: "ytorkin [wawa]" <a...@d...people.usun.to.pl>

    Jarek P. po głębszej zadumie, wystukał/a cichutko co następuje:

    > Mylisz pośrednika ze złodziejem.

    Może ja a może Ty, ciężko stwierdzić. Ja na pewno załatwiając kredyt w
    KredytPartner natknełem się na naciągaczy (a nawet złodziei).

    Arek

  • 9. Data: 2005-04-19 10:18:07
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:d42jat$kp0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Może ja a może Ty, ciężko stwierdzić. Ja na pewno załatwiając kredyt
    > w KredytPartner natknełem się na naciągaczy (a nawet złodziei).

    To też właśnie mówię, żebyś na podstawie tego jednego negatywnego
    doświadczneie nie generalizował na temat wszystkich pośredników. Ja
    mam np. z Expanderem bardzo pozytywne doświadczenia.

    J.

  • 10. Data: 2005-04-19 14:13:14
    Od: "ytorkin [wawa]" <a...@d...people.usun.to.pl>

> [...]

    > doświadczneie nie generalizował na temat wszystkich pośredników. Ja
    > mam np. z Expanderem bardzo pozytywne doświadczenia.

    Czyli chcesz stwierdzić, że Expander dopłaca do interesu. Wynajmuje mase
    lokali w centrum miasta, płaci kase za reklamy, utrzymuje sztab doradców a
    wszystko po to aby dopłacić do Twojego kredytu?

    Wystarczy wszystko dobrze policzyć pewne procenty których nie płaci się w
    jednym miejscu a płaci w drugim miejscu, i zastanowić się czy faktycznie się
    na tym zyskuje czy traci. Na pewno wielu wyliczy, że zyskuje i z takich
    naiwnych ta firma się utrzymuje.

    Pozdrawiam Arek