  • 11. Data: 2002-09-29 18:11:51
    Temat: Re: ING - zmiany
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    Pete wrote:

    > Dave <u...@p...onet.pl> wystukal(a) :

    > To zły przykład. w mBanku deadline jest o 9.oo :-P

    hymmm a przepraszam co rozumiesz przez deadline ?

    z FAQ mBanku:

    Godziny wysyłki:

    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    Godziny otrzymania:

    12:00 - sesja KIR
    15:00 - sesja KIR
    19:00 - sesja KIR

    z własnego doświadczenia:

    przelew zdefiniowany 13:15 znika mi z zaplanowanych ok 13. 20 i
    wychodzi 3 sesją KIR.

    Mógłbyś rozwinąć ten myśl deadline = 9.00 am ... bo chyba czegoś nie
    rozumiem ;-)
    Pozdr

    Ra-Ash

  • 12. Data: 2002-09-29 19:26:41
    Od: p...@p...onet.pl

    Czy w Taryfie 0 mozna juz zrezygnowac z wyciagow?
    Pozdr.
    Pawel K.

  • 13. Data: 2002-09-30 06:33:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy w Taryfie 0 mozna juz zrezygnowac z wyciagow?
    > Pozdr.
    > Pawel K.

    Pisz pod a nie nad ;)
    Tak - mozna juz ponoc zrezygnowac. Centraka wyslala pisemko do oddzialow.

  • 14. Data: 2002-09-30 07:15:16
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > wychodzi 3 sesją KIR.
    >
    > Mógłbyś rozwinąć ten myśl deadline = 9.00 am ... bo chyba czegoś nie

    chyba w tym wypadku chodzi o gwarancje zaksiegowanie
    wplaty na "docelowym" koncie
    wysylajac z mBanku 3 sesja nie wszedzie ta kwota zostanie przyjeta tego
    samego dnia
    bo nie wszystkie banki przyjmuja 3 sesja
    wiec pieniazki zejda z Twojego konta a nie pojawia sie na "docelowym"
    w tym samym dniu - i o to w tym chodzi
    o "gwarancje" ze przelew zostanie przyjety w danym dniu

    a moze sie myle ?

  • 15. Data: 2002-09-30 08:03:36
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Ra-Ash <r...@p...onet.pl> wystukal(a) :

    > Mógłbyś rozwinąć ten myśl deadline = 9.00 am ... bo chyba czegoś nie
    > rozumiem ;-)

    Jeszcze pół roku temu przelewy na 3 sesje elixir byly wybierane 9.oo...
    mBank sie ucywlizowal...

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 16. Data: 2002-09-30 10:08:40
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    > Czy w Taryfie 0 mozna juz zrezygnowac z wyciagow?

    Jak masz dostęp przez i-net (ja tak mam) to z założenia nie będą Ci posyłać
    wyciągów więc nic im nie zapłacisz.

  • 17. Data: 2002-09-30 10:53:49
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gerard" <g...@z...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jak masz dostęp przez i-net (ja tak mam) to z założenia nie będą Ci
    posyłać
    > wyciągów więc nic im nie zapłacisz.

    pod warunkiem ze nie ma wspolwlasciciela bez dostepu przez siec.

    D.

  • 18. Data: 2002-09-30 11:10:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Gerard"

    > Jak masz dostęp przez i-net (ja tak mam) to z założenia nie będą Ci
    posyłać
    > wyciągów więc nic im nie zapłacisz.

    mozna zrezygnowac i na dodatek kazali mi to zrobic w oddziale osobiscie
    mimo ze nie sklada sie zadnego podpisu ani nie odbiera zadnego papierka
    Protestowalem ze to bez sensu (w oddziale identyfikowany bylem jednym
    dowodem os, a zakladając dostep internetowy dodatkowo drugim
    dokumentem ze zdjeciem) ale sie nie przejeli.
    wyciag za sierpien dostalem chyba z rozpedu ale oplaty za niego nie wzieli
    ;-))
    *** blad ***

  • 19. Data: 2002-10-11 08:35:37
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    > wyciag za sierpien dostalem chyba z rozpedu ale oplaty za niego nie wzieli
    > ;-))

    A mnie we wrześniu pobrali prowizję a nie wysłali (jeszcze) wyciągu :-(

    Gerard