  • 1. Data: 2002-09-27 10:35:50
    Temat: PeKaO S.A. i Maestro
    Od: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl>

    Cze

    Właśnie dostałem listem poleconym wznowioną kartę Maestro PeKaO S.A. Ten sam
    numer karty i konta, tylko inna data ważności. Ma być do niej ten sam PIN.

    Niby nic nienormalnego, ale ja nie mam konta w PeKaO S.A. od ponad dwóch
    lat.

    Taki mają tam bałagan? A może to reklama? Może wiecie, o co chodzi.

    Pozdro

  • 2. Data: 2002-09-27 10:52:03
    Temat: Odp: PeKaO S.A. i Maestro
    Od: "sitting target" <k...@s...pl>

    Użytkownik MAX <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:an1c8l$pgp$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > lat.
    >
    > Taki mają tam bałagan? A może to reklama? Może wiecie, o co chodzi.

    może jednak nie zamknęli konta - działanie dla klienta, jak sie rozmyśli co do
    zamkniecia konta to oszczedzimy mu formalnosci

  • 3. Data: 2002-09-27 11:06:12
    Temat: Re: PeKaO S.A. i Maestro
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > Niby nic nienormalnego, ale ja nie mam konta w PeKaO S.A. od ponad dwóch
    > lat.
    >
    > Taki mają tam bałagan? A może to reklama? Może wiecie, o co chodzi.

    Spokojnie - jest tak jak zwyklo byc w Pekao SA - "burdel ten sam tylko
    panienki inne", jak brzmial pewien stary dowcip. :-)

    A na powaznie - wyjasnij to. Mogli ci np. aktywowac z powrotem konto - u
    nich to zupelnie mozliwe. Wlasciwie wszystko jest mozliwe - w koncu to Pekao
    SA.

  • 4. Data: 2002-09-27 15:32:01
    Od: "Jakub Zaleski" <q...@w...pl>

    > A na powaznie - wyjasnij to. Mogli ci np. aktywowac z powrotem konto - u
    > nich to zupelnie mozliwe. Wlasciwie wszystko jest mozliwe - w koncu to
    Pekao
    > SA.

    To chyba co innego. Z własnego doświadczenia wiem, że zwyczajem w tym
    banku jest nie przekazywanie informacji do centrum kart. Prawdopodobnie
    konto jest zamknięte, ale osoby które wydają karty nic o tym nie wiedzą.
    Kiedy zmieniałem adres zamieszkania to musiałem drugi raz udać się do
    oddziału, aby wypełnić drugi formularz zmiany adresu, który był dla tego
    centrum. To jak dwie zupełnie niezależne instytucje.
    Tak na marginesie: Mając tak przez kilka lat eurokonto akademickie,
    chciałem założyć konto z dostępem przez net i kedy zapytałem co zyskam
    zakładając to konto właśnie u nich to co mi pani powiedziała?
    Powiedziała: "A co pan z centrali przyjechał i chce pan mnie sprawdzić?" A
    po moim powtórnym pytaniu długo się zastanawiała i dodała: "Dużo
    bankomatów?"
    Na szczęście będę tam jeszcze tylko raz (czytaj: kilka razy), żeby
    zamknąć konto.

    Jakub

  • 5. Data: 2002-09-27 17:54:20
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    > Kiedy zmieniałem adres zamieszkania to musiałem drugi raz udać się do
    > oddziału, aby wypełnić drugi formularz zmiany adresu, który był dla tego
    > centrum. To jak dwie zupełnie niezależne instytucje.

    Dokładnie tak własnie jest miałem to samo. Chcieli mnie obciążyć za ponowne
    wydanie kart bo te pierwsze poszły na stary adres i ktoś je odebrał.:-( Ale
    jak powiedziałem że dziwnym jest fakt że reklamy i nowe oferty zawsze
    trafiają za mną bezbłednie i uzewnętrzniłem swoje oburzenie z zaistniałego
    faktu to okazało się że da się sprawę jakoś zalatwić. Propozycja była
    nastepująca. Poczekać do końca roku i dostanę nowe karty na nowy adres a
    stare za które już raz mi potrącili z konta no cóż Panta Rei czy jak to tam
    było. Pani aż sie czoło zmarszczyło jak wpadała na ten oryginalny pomysł.

    Macio

  • 6. Data: 2002-09-27 19:31:50
    Od: "Tomek Dygała" <t...@s...gliwice.pl.wytnijto>

    Użytkownik "Jakub Zaleski" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pekao
    >
    > To chyba co innego. Z własnego doświadczenia wiem, że zwyczajem
    w tym
    > banku jest nie przekazywanie informacji do centrum kart.

    zdaje się ze tak.
    pomimo że zamknąłem Partnera z pół roku temu, regularnie dostaję
    wyciągi:
    limit XXXX
    saldo początkowe 0,00
    wypłaty 0,00
    wpłaty 0,00
    odsetki 0,00
    saldo 0,00
    itd...

    czyli to normalka ;-)

    pzdr.
    Tomek D

    --
    GOT w Internecie http://www.got.w.pl
    Źle Cię potraktowali w schronisku?

  • 7. Data: 2002-09-29 09:52:58
    Od: "Arti" <a...@p...pl>

    > zdaje się ze tak.
    > pomimo że zamknąłem Partnera z pół roku temu, regularnie dostaję
> [...]

    Hmmmmm...... moge sie mylic ale zeby miec Partnera nie trzeba byc klientem
    Pekao.....chociaz moga pomoc w uzyskaniu Partnera .Ale nie jest to w
    interesie banku w tym momencie zeby obslugiwac klienta ktory nie chce juz
    tej karty, ja to tlumacze w ten sposob ze i w innym banku moglo by byc
    podobnie w takim Slaskim czy Lukasie czy jakiejs innej lichiarskiej
    cholerze. Dopoki beda widzieli ze moze Pan dac im jakis dochod beda skakac
    wokol Pana i slinic sie i podtykac co raz to nowe oferty cuchnace wazelina
    pod nos dla Pana, ale jak juz Pan powie ze nie chce juz nic.... zostanie Pan
    doslownie.....ordynarnie olany....... mowi sie life is brutal i sorry
    winetou buisness jest buisness.

  • 8. Data: 2002-09-29 09:59:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Arti" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmmmm...... moge sie mylic ale zeby miec Partnera nie trzeba byc klientem
    > Pekao.....

    ROTFL. To swiadczy o niskiej jakosci szkolen dla pracownikow banku. Klientem
    banku jest kazda osoba, ktora w danej chwili korzysta z uslug/produktow
    banku. Nawet osoba ktora wejdzie tam przypadkiem zaplacic rachunek za
    telefon.

    > podobnie w takim Slaskim czy Lukasie czy jakiejs innej lichiarskiej
    > cholerze.

    To tak samo zle swiadczy o szkoleniach. Slyszales moze o Kodeksie Dobrej
    Praktyki Bankowej? Chyba nie.
    Coz, wypada tyko zyczyc klientom Pekao, aby takie osoby bardzo krotko mogly
    'obserwowac od wewnatrz' zachodzace w banku zmiany. A SLuczaka prosze o
    wyslanie na ponowne szkolenie tego pracownika.

    Maciej

  • 9. Data: 2002-09-29 13:47:23
    Od: "Arti" <a...@p...pl>

> [...]
    > 'obserwowac od wewnatrz' zachodzace w banku zmiany. A SLuczaka prosze o
    > wyslanie na ponowne szkolenie tego pracownika.

    Rotfla proponuje zatrzymac w kieszeni, a byc klientem bylo napisane w
    kontekscie posiadania konta, lokaty, rachunku czy innej stalej uslugi w
    danym banku. Niech bedzie moja wina, przejezyczenie. Nie wyrazilem sie
    precyzyjnie.
    A jak Kodeks Dobrej Praktyki Bankowej ma sie do praktyki codziennej,
    abstrachujac od teorii dobrej praktyki bankowej, tudziesz mozna chyba
    wstawic dopiero rotfla i lola

    pozdrawiam
    Arti

  • 10. Data: 2002-09-29 20:41:45
    Od: "Tomek Dygała" <t...@s...gliwice.pl.wytnijto>

> [...]
    zostanie Pan
    > doslownie.....ordynarnie olany....... mowi sie life is brutal i

    no cóz, klientem jestem -> eurokonto VIP
    a Partnera zamykałem po to żeby się w limitach
    dot. zdolności kredytowej pomieścić i odbyło
    się to w uzgodnieniu z tzw opiekunem klienta...

    a tak z innej beczki to się ubawiłem kiedy (nie)dysponentka
    wproqwadziła do teleserwisu (podgląd salda) karte shellowską,
    a potem się okazała że nie moge tego uzyskać, po piatym telefonie
    gdy pani już sprawdziła że do systemu jest wszystko dobrze
    wprowadone, dopiero się okazało że usługa sprawdzania salda
    kart pekao-shell w teleserwisie nie jest obsługiwana...

    kto tam szkoli personel?????

    pzdr.
    Tomek D