  • Data: 2019-02-24 09:22:02
    Temat: GooglePay a HCE
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niewielu ma taki dylemat i wybór - ja tylko w santanderze, może też w getoucie i
    aliorze jest, o ile mają "własne" HCE.

    Do pykania słuchawką - kwestia tego, czyjej apce bardziej ufasz, są też różnice w
    używaniu - w santim trzeba odblokować, w GP wystarczy wybudzić.
    I jeszcze wyciąg - token z GP podszywa się pod plastik i transakcje są wymieszane na
    wyciągu, z apki ma osobny numer i osobny "rozdział" na wyciągu.

    A, i apkowego MC trzeba zarejestrować w priceless specials - klik w ST lub telefon
    (dwa razy dostałem za to po 1600 punktów), oraz potem [ołączyć konta - też jeden
    telefon.