  • 21. Data: 2021-05-02 20:42:27
    Temat: Re: Giełdy BTC
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja wezmę. Dam Ci takie same albo i lepsze gwarancje "zwrotu" niż
    najlepsza giełda krypto na świecie ;-)

  • 22. Data: 2021-05-02 20:54:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak się kilka lat temu interesowałem to nikt normalny (inwestor) nie
    trzyma BTC na giełdzie tylko w swoim "portfelu"

    Coś się zmieniło?

  • 23. Data: 2021-05-02 22:00:26
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-05-02, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Jak się kilka lat temu interesowałem to nikt normalny (inwestor) nie
    > trzyma BTC na giełdzie tylko w swoim "portfelu"
    > Coś się zmieniło?

    Koszty takich operacji się zmieniły.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 24. Data: 2021-05-02 22:03:57
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-05-02, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
    > Ma ktoś rozeznanie która giełda kryptowalut zasługuje na zaufanie? Mam
    > ochotę wymienić nieco PLN na BTC.

    A w ogóle wyjdę przed szereg, ale weź sobie najpierw srogo poczytaj.
    Nie wierz w to, że krypto będzie wiecznie rosło. W końcu bańka pęknie i
    można się spodziewać ruchu w dół. A historycznie patrząc może to być
    nawet 70-90% kapitału.

    Zanim się zapakujesz, to zapoznaj się z filmami takich osób jak
    Phil Konieczny, Kamil Gancarz, spróbuj do tego podejść
    edukacyjnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 25. Data: 2021-05-02 22:36:11
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > On 2021-05-02, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie. Ty płacisz jedną prowyzję (maker albo taker w zależności od tego
    > jakie zlecenie złożysz), a osoba "po drugiej stronie" zapłaci tą drugą.
    > Giełda nie sprzedaje swoich środków, tylko kojarzy dwie strony
    > transakcji i od obu stron bierze prowizję. :)

    Napiszcie mi proszę krok po kroku jak grać w te kryptowaluty, żeby wyjść
    z tej perfidnej biedy.

    --
    animka

  • 26. Data: 2021-05-02 22:49:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 May 2021 22:03:57 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Nie wierz w to, że krypto będzie wiecznie rosło.

    Toteż gram na spadek :) Poczekam aż spadnie jakieś 70% i coś tam kupię.
    A potem poczekam na następną zwyżkę :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 27. Data: 2021-05-03 00:21:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> writes:

    > Napiszcie mi proszę krok po kroku jak grać w te kryptowaluty, żeby
    > wyjść z tej perfidnej biedy.

    Obejrzyj "Gry Wojenne", pod koniec filmu jakoś.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 28. Data: 2021-05-03 00:22:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

> [...]
    > Nie wierz w to, że krypto będzie wiecznie rosło. W końcu bańka pęknie i
    > można się spodziewać ruchu w dół. A historycznie patrząc może to być

    Jest szansa że to będzie dobrze oscylować. Oscylacje dają największe
    zyski. "Inwestycją" to bym tego raczej nie nazywał.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 29. Data: 2021-05-03 11:23:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Toteż gram na spadek :) Poczekam aż spadnie jakieś 70% i coś tam kupię.
    > A potem poczekam na następną zwyżkę :)

    Jeśli ludzie się sparzą raz, to już nigdy tak nie wzrośnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2021-05-03 11:41:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    > Jeśli ludzie się sparzą raz, to już nigdy tak nie wzrośnie.

    A założymy się? W (odpowiednio) długim okresie zawsze wygra chciwość.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/