  • 11. Data: 2009-01-30 17:35:46
    Temat: Re: Gdzie Maestro?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:20090129234840.4b48ed9b@cartel...

    > Jeszcze Citi prócz tego co podali inni.

    W Citi nie ma kont bezpłatnych (niestety).

  • 12. Data: 2009-01-31 13:05:48
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:glvdjq$fq7$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "jot.be" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie do końca, dużo punktów w Niemczech obsługuje Maestro, nie
    > obsługując Visy i MC.

    Tak właśnie jest. Z czterech posiadanych (MC, Visa, Visa Electron, Maestro)
    właśnie Maestro najczęściej udawało się zapłacić. Ale np na dworcu we
    Frankurt/Main gdy kupowałem bilet z automatu, zapłaciłem Maestro, jednak gdy
    w kasie brałem dopłatę na przewóz roweru już tylko MC zadziałał.

  • 13. Data: 2009-01-31 14:32:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    kashmiri pisze:

    > "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > W Citi nie ma kont bezpłatnych (niestety).

    No popatrz, właśnie zniknąłeś moje konto.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2009-01-31 15:48:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "RK" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dworcu we Frankurt/Main gdy kupowałem bilet z automatu, zapłaciłem
    > Maestro, jednak gdy w kasie brałem dopłatę na przewóz roweru już tylko MC

    Z tymi automatami DieBahn do zakupu biletów to w ogóle szopka jest. One
    nie to, że z definicji obsługują tylko dane karty. One obsługują konkretne
    karty w zależności od tego jaki się bilet kupuje. I tak kupując w danym
    automacie np. bilet SWT można bez problemu zapłacić VISĄ, ale już bilet
    związku transportowego ZVON, jedyną karta którą da się zapłacić to ichnia
    EC.

  • 15. Data: 2009-02-03 18:10:59
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message

    > No popatrz, właśnie zniknąłeś moje konto.

    No czekaj, jeśli CitiDirect, to owszem konto bezpłatne, ale za to płacisz za
    kartę. I za Citiphone. I jeszcze za coś. I razem wychodzi tyle, co za zwykłe
    CitiKonto.

    k.

  • 16. Data: 2009-02-03 18:31:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 3 Feb 2009 22:10:59 +0400
    "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > No czekaj, jeśli CitiDirect, to owszem konto bezpłatne, ale za to
    > płacisz za kartę. I za Citiphone. I jeszcze za coś. I razem wychodzi
    > tyle, co za zwykłe CitiKonto.

    Raczej chodziło mu pewnie o CitiOneDirect jeżeli spełnisz pewne warunki
    jest całkowicie darmowe. I ostatnio też była jakaś promocja darmowego
    konta razem z karta debetowa i kredytowa, ale już nie pamiętam co to
    było i jak.

    Xenocide

  • 17. Data: 2009-02-03 18:40:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    kashmiri pisze:

    > "Pete" <n...@n...com> wrote in message

    > No czekaj, jeśli CitiDirect, to owszem konto bezpłatne, ale za to
    > płacisz za kartę.

    Maestro? Ani grosza.

    > I za Citiphone.

    Tzn, że nie ma 0-800 do obsługi konta? A ktoś ma?
    Jest co prawda 0-800 dla CitiGold, ale nie wiem, czy działa dla kont.
    Poza tym nie korzystam z Citiphone. Korzystam z Citionline.

    > I jeszcze za coś.

    Przelewy? 0.00
    PZ? 0.00
    Bankomaty? Euronet+Ecard+Citi za 0.00
    Coś jeszcze?

    > I razem wychodzi
    > tyle, co za zwykłe CitiKonto.

    Znaczy, że CitiKonto też jest za free? Bo ja nie płacę za CitiDirect ani
    grosza.

    --
    Pete

  • 18. Data: 2009-02-05 20:57:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    [...]
    > Przelewy? 0.00
    Próbowałeś przelać > 5 KPLN?

    KJ

  • 19. Data: 2009-02-06 21:01:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    Kamil Jońca pisze:
    > Pete <n...@n...com> writes:
    >
    > [...]
    > Próbowałeś przelać > 5 KPLN?

    Nie trzymam tam aż tyle $$$, żeby mi ten limit przeszkadzał :-P.

    Poza tym przez Citiphone chyba da się przelać >5000?

    --
    Pete

  • 20. Data: 2009-02-06 21:23:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    > Nie trzymam tam aż tyle $$$, żeby mi ten limit przeszkadzał :-P.
    >
    > Poza tym przez Citiphone chyba da się przelać >5000?
    Ale:
    1. telefon jest płatny
    2. (chyba) wymaga to karty, która już bezpłatna nie jest.
    KJ