  • 1. Data: 2009-01-29 15:53:40
    Temat: Gdzie KK Mastercard?
    Od: Dobek <d...@g...com>

    Witam,

    Gdzie na chwilę obecną znajdę kk w systemie MasterCard spełniającą
    warunki:

    1. Bezpłatne wydanie
    2. Brak opłat za prowadzenie (ubezpieczenia, opłaty, progi wydatków
    itp)
    3. Dostęp www na pewnym poziomie. Polbank np odpada
    4. Dobrze byłoby gdy była możliwość rozłożenia płatności na raty, np:
    coś jak ratio w bzwbk
    5. Dobrze byłoby mieć dostęp do przelewu z rachunku karty, nie jest to
    warunek brzegowy
    6. Mam alergie na wizyty w placówkach. Mogę iść podpisać dokumenty na
    starcie ale nic poza tym
    7. Mam alergie na mocno upierdliwe i awaryjne rzeczy

    Karta ma służyć jako backup więc nie będzie "tą pierwszą", ma działać
    wtedy kiedy zajdzie taka potrzeba.
    Istnieje takie cudo?

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 2. Data: 2009-01-29 15:56:45
    Temat: Re: Gdzie KK Mastercard?
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 29 sty 2009 o 16:53 GMT, Dobek napisał(a):

> [...]
    > 7. Mam alergie na mocno upierdliwe i awaryjne rzeczy
    >
    > Karta ma służyć jako backup więc nie będzie "tą pierwszą", ma działać

    Moze alior?
    Pierwszy rok za darmo, ale kolejne platne, ale przy silwerze sa niskie
    progi, a jezeli nawet nie, to oplata malutka
    Reszta mniej wiecej sie zgadz

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Police up your spare rounds and frags. ]
    [ Ekg: #3781111 ][ Don't leave nothin' for the dinks. ]

  • 3. Data: 2009-01-29 15:56:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dobek pisze:
    > 1. Bezpłatne wydanie

    Wszędzie.

    > 2. Brak opłat za prowadzenie (ubezpieczenia, opłaty, progi wydatków
    > itp)

    Nigdzie.

    > 3. Dostęp www na pewnym poziomie. Polbank np odpada

    Polbank odpada, a reszta będzie ok.

    > 4. Dobrze byłoby gdy była możliwość rozłożenia płatności na raty, np:
    > coś jak ratio w bzwbk

    Wiele banków to ma na KK MC (Millenium, Citi).

    > 5. Dobrze byłoby mieć dostęp do przelewu z rachunku karty, nie jest to
    > warunek brzegowy

    Chyba z każdej karty możesz zrobić przelew. Zupełnie inną kwestią są
    koszty takiego przelewu.

    > 6. Mam alergie na wizyty w placówkach. Mogę iść podpisać dokumenty na
    > starcie ale nic poza tym

    To BZWBK odpada.

    > 7. Mam alergie na mocno upierdliwe i awaryjne rzeczy

    Każdy bank miewa awarie.

    > Istnieje takie cudo?

    Niestety nie.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-01-29 16:05:38
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 29 sty 2009 o 16:56 GMT, Mithos napisał(a):

    > Chyba z każdej karty możesz zrobić przelew. Zupełnie inną kwestią są
    > koszty takiego przelewu.

    W mBanku nie ma takiej opcji w ogole...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Czym rozni sie kobieta od lodowki ? ]
    [ Ekg: #3781111 ][ bo do lodowki wkladasz mieso miekkie a ]

  • 5. Data: 2009-01-29 16:13:56
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > W mBanku nie ma takiej opcji w ogole...

    Nie da się na mLinii?

    marekz

  • 6. Data: 2009-01-29 16:23:52
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 29 sty 2009 o 17:13 GMT, MarekZ napisał(a):

    > Nie da się na mLinii?

    Nie ma takiej pozycji w TOIP, korzystam z KK mBanku od dawna, wiedzialbym o
    takiej opcji, po prostu nie ma jej...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 7. Data: 2009-01-29 17:00:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 29 Jan 2009 16:56:57 +0100
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Wszędzie.

    No nie do końca, bo wydanie w kilku bankach jest darmowe a w większości
    są jakieś promocje w zasadzie niekończace się promocje ;)

    > Nigdzie.

    Alior i Polbank w sumie też się prawie łapie.

    > Wiele banków to ma na KK MC (Millenium, Citi).

    Tutaj należy wspomnieć, że najlepiej wypada właśnie Polbank :)

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-01-29 17:01:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 29 Jan 2009 07:53:40 -0800 (PST)
    Dobek <d...@g...com> wrote:

    > Karta ma służyć jako backup więc nie będzie "tą pierwszą", ma działać
    > wtedy kiedy zajdzie taka potrzeba.
    > Istnieje takie cudo?

    Ja proponuje Alior lub Polbank Era (kolejność alfabetyczna żeby nie
    było).

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-01-29 17:36:16
    Od: Dobek <s...@r...pl>

    Brzezi pisze:

    > Moze alior?

    Nie. Opanowali już nerwy po starcie?

    > Pierwszy rok za darmo, ale kolejne platne, ale przy silwerze sa niskie
    > progi, a jezeli nawet nie, to oplata malutka
    > Reszta mniej wiecej sie zgadz

    Jak dostęp www? Jestem rozpieszczony przez system córek bre banku
    (multi/m) ;-)
    Czy muszę zakładać konto czy wystarczy rachunek do kk?

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 10. Data: 2009-01-29 17:46:53