  • 1. Data: 2023-05-18 13:31:26
    Temat: Fracuskie wisienki.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    5% moneyback do 300zł (6 miesięcy po max. 50zł) i zwolnienie z opłat przez rok,
    również za kartę dodatkową.
    W sam raz, bo rozwiązanie umowy przed upływem 6 miesięcy to kara 25zł ;>
    Przedziwne, że telefon był kilka minut po wypełnieniu formularza - w poprzednich
    promkach czekało się po kilka dni.
    Aha, ważne do 31 maja, zaś warunek - brak KK w paribas od czerwca 2021, ja się nie
    łapię, bo platynę zamknąłem w kwietniu 2022, ale może małżonkę namówię i sprawdzimy,
    ile będzie pitolenia z dokumentami dochodowymi (wyrabiając platynę łaziłem do
    oddziału - dobrze, że się wcześniej umówiłem z "doradcą premium", bo w oddziale koło
    metra stokłosy - dawnym raifim, a być może też jeszcze dawniejszym polbankiem - przed
    otwarciem kolejka, może nie taka jak do żubra czy skarbonki, ale jednak).

  • 2. Data: 2023-05-18 13:33:23
    Temat: Re: Fracuskie wisienki.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Aha, do wyboru mc standard oraz gold - choć gold raczej dla tych, co chcą mieć do
    kolekcji, nic ponad możliwość większego limitu nie daje, a po roku wymaga wydania 2k
    miesięcznie zamiast 1k - a przy niespełnieniu opłata 15zł zamiast 9zł (to jak ktoś
    zapomni zamknąć przed upływem roku).

  • 3. Data: 2023-05-25 11:02:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A do żony od wtorku nie zadzwonili.
    Toż złośliwość rzeczy martwych.

  • 4. Data: 2023-09-20 11:47:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    "Uważaj, tam jednak też same baby!" należy mieć na uwadze zawsze i wszędzie.
    Francuz sobie wymyślił, że promocja obowiązuje jeśli się "podpisze umowę"
    do końca jej obowiązywania.
    W przypadku KK może to być trudne - i okazało się, że ponieważ żona podpisała
    umowę dopiero 13 czerwca, to dostała już tą gorszą promocję, obowiązującą
    od 1 czerwca - zwrot 5%, ale tylko za transakcje z MCC z listy - pi*oko
    turystyka+gastronomia.
    Wychodzi na to, że i tak jest nieźle, bo mogła przecież nie dostać żadnej promocji,
    choć wpisywała prośbę o kontakt na stronie piszącej "zostaw prośbę o kontakt,
    by aplikować o kartę w promocji" - a nie "zostaw prośbę o kontakt, by aplikować o
    kartę w promocji,
    a promocję dostaniesz jeśli podpiszesz umowę do 31 maja" - oczywiście "zostaw prośbę
    o kontakt,
    by aplikować o kartę w promocji" widniało tam również 31 maja.

    Wyszło dopiero teraz bo przez dwa pierwsze okresy nazbierało się tyle "turystyki" -
    akurat wakacje - że
    moneyback był na pełne 50zł (choć z jednego wyciągu nie mogę się tego 1k doliczyć,
    każę im wymienić transakcje, jakie uwzględnili).

    Ale nie daruję tego tym łobuzom, ciekawe, czy będzie okazja do korespondencji z RF i
    UOKiK.