eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis ma wlasne call center › Fortis ma wlasne call center
  • Data: 2002-08-19 18:51:53
    Temat: Fortis ma wlasne call center
    Od: "minik" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Fortis Bank Polska ma własne call center

    Fortis Bank Polska ma własne call center. Zakończył się właśnie
    proces integracji dotychczasowych serwisów telefonicznych banku w jeden
    system.

    Za pośrednictwem nowego centrum telefonicznego klienci banku
    mogą dokonywać prawie wszystkich operacji finansowych. Mogą także połączyć
    się z konsultantem.

    Przypomnijmy, że giełdowy Fortis Bank Polska specjalizuje się w
    obsłudze małego i średniego biznesu oraz zamożnych klientów indywidualnych.

    Data: 2002-08-19 15:08:45 Paweł Doliniak"

    Za expander.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1