  • 11. Data: 2010-02-25 16:45:53
    Temat: Re: FM Bank otrzyma?licencj? - 3,5 na ROR% ?
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-02-25 17:30, sorden pisze:

    > Moglbys podac link do tego ?
    > Ja widze tylko roczne z codzienna kapitalizacja, a to ogromna roznica...

    http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_
    lokaty_terminowe

  • 12. Data: 2010-02-25 19:19:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 08:01:51 +0100, sorden napisał(a):

    lokaty_terminowe

    > Tutaj juz bylem, ale nie ma tu lokat jednodniowych.

    Chodziło chyba o dzienną kapitalizację.

    Xenocide

  • 13. Data: 2010-02-25 19:42:36
    Temat: jak na razie "STRONA NIE ISTNIEJE" :(
    Od: z...@o...pl

    http://fmbank.pl/?page=1101

  • 14. Data: 2010-02-25 20:22:58
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > ChodziĹ&#65533;o chyba o dziennÄ&#65533; kapitalizacjÄ&#65533;.

    Sorry, chodziło mi oczywiście o dzienną kapitalizację.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 15. Data: 2010-02-25 20:40:00
    Temat: Re: FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?
    Od: z...@o...pl

    > Konto jest darmowe:
    > http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_
    ror

    użytkowanie karty do ROR jest płatne 2zł/m-c

    czuję że na razie wezmę tylko dwie karty do firmowego
    spółki jawnej, tj. jedna dla mnie druga dla wspólniczki.

    A konta ROR też sobie pozakładamy ale bez debetówek.
    Tym sposobem wszyściutko gratis (bankomat bzwbk k/domu).

    Czy w powyższym pomyśle jest jakiś błąd?
    czy czegoś nie doczytałem lub źle zrozumiałem w TOiP?

  • 16. Data: 2010-02-25 20:59:13
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-02-25 21:40, z...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > Czy w powyższym pomyśle jest jakiś błąd?
    > czy czegoś nie doczytałem lub źle zrozumiałem w TOiP?

    "prowadzenie rachunku bieżącego po konkurencyjnej stawce rynkowej 7,00
    PLN"?

  • 17. Data: 2010-02-25 21:12:26
    Od: z...@o...pl

    > "prowadzenie rachunku bieżącego po konkurencyjnej stawce rynkowej  7,00
    > PLN"?

    na stronie 10/10 "uszczegółowiono" że w pakiecie biznes partner oraz
    w pakiecie vip partner prowadzenie rachunku w PLN jest gratis (o walucie
    nic nie wspomniano więc waluty zapewne 10zł/m-c)

  • 18. Data: 2010-02-25 21:27:10
    Temat: Re: jak na razie
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

  • 19. Data: 2010-02-25 21:34:14
    Od: z...@o...pl

    > http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_
    ror

    > ale gdy klikam na baner "zostań klientem", to
    > http://fmbank.pl/?page=1101

    no wnerwia mnie ten jehowicki bełkot: dzwonię na infolinię
    operator nalicza opłaty a bank odpowiada że rusza "wkrótce"

    noż k... tyle to ja wiem, że "od marca" tez wiem.
    ale od KTÓREGO dnia marca, DALEJ nie wiem...

  • 20. Data: 2010-02-25 22:39:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 17:30:15 +0100, sorden napisał(a):

    > Moglbys podac link do tego ?
    > Ja widze tylko roczne z codzienna kapitalizacja, a to ogromna roznica...

    No roczne, a jak inaczej podawac oprocentowanie lokaty? :) Jesli znajdzie
    sie bank ktory bedzie dawal dziennie chocby 0,5% to podejrzewam, ze 4/5
    ludnosci naszego kraju przeniesie tam natychmiast wszystkie swoje
    oszczednosci :) To jest w skali roku zysk ponad 500%.

    --
    best regards,
    scream