  • 31. Data: 2010-02-26 18:47:40
    Temat: Re: FM Bank otrzyma?licencj? - 3,5 na ROR% ?
    Od: BK <b...@g...com>

    On 26 Lut, 19:45, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > <a...@W...gazeta.pl>news:hm93v2$j50$1@inews.g
    azeta.pl

    > dać sobie na wstrzymanie, otworzyć zimne piwko, odpalić jakiś dobry film na
    > DVD, pokochać się ze swoją drugą połówką - czynności te powtarzać dzisiaj, w
    > sobotę oraz w niedzielę.
    > Kiedy nastanie poniedziałek tj. 1 marca 2010, kiedy to FM bank ma ruszyć,
    > wejść na stronę BFG i... i szukać informacji odnośnie gwarancji.
    >
    > PS.
    > stronę BFG proszę sprawdzać koło południa albo najlepiej po. Kilka minut po
    > godzinie 00:00 1 marca informacji na stronie BFG raczej jeszcze nie będzie
> [...]

    nie prowokuj go bo bedzie klikal odswiez przez caly 1 marca

    ;-)

    jakby na to nie patrzec - z mocy ustawy gwarancje sa w kazdym banku
    zarejestrowanym w Polsce i juz, od momentu powstania tego banku, nie
    od momentu opublikowanie czegos na jakiejs www :)

  • 32. Data: 2010-02-26 20:51:50
    Temat: Re: START W PONIEDZIAŁEK!
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <z...@o...pl> wrote in message
    > oferta na 4+ startu Aliora nie pobili ale mogą być.
    >
    > Ciekawi mnie ich oferta kredytowa, przypuszczam
    > że wątpię i nie uwierzę dopóki nie dotknę gotówki
    > ale przynajmniej spóbuję.

    Taki przelom to nie bedzie, za karte trzeba placic, darmowe tylko bankomaty
    BZWBK. Lokaty w czolowce, ale znikome roznice w stosunku do Open i Meritum,
    takze nie ma czego szturmowac. Co sie tyczy lokat walutowych to tez
    klasyfikuja sie miedzy Getinem i Aliorem lub sa w niektorych terminach
    czasami lepsi lub gorsi w zaleznosci od waluty. Przeslanie waluty drogie, bo
    0.2%, czyli daleko im do Aliorowego 30zl SHA, nie widze zbytniego przelomu i
    produktu, ktory zawojowalby rynek i byl przeznaczony dla 'wyjadaczy
    wisienek'.

  • 33. Data: 2010-02-26 21:36:33
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "BK" news:12512c6d-5fa6-4c07-b9d6-04d5bbc41132@k17g2000yq
    b.googlegroups.com

> [...]

    > zarejestrowanym w Polsce i juz, od momentu powstania tego banku, nie
    > od momentu opublikowanie czegos na jakiejs www :)

    bardziej przystępnie nie umiałem wytłumaczyć czemu jeszcze na stronach BFG
    nie ma informacji o FM banku ;)

  • 34. Data: 2010-02-26 22:37:43
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Valdi <V...@v...pl> napisał(a):

    > bardziej przystępnie nie umiałem wytłumaczyć czemu jeszcze na stronach BFG
    > nie ma informacji o FM banku ;)

    Dzięki za informację, że każdy bank zarejestrowany w Polsce jest w BFG;
    dopytuję, bo - jak zgaduję - nie każdy bank funkcjonujący w Polsce jest tu
    zarejestrowany (Polbank bez BFG).

    Myślę o tym, żeby wrzucić do FM trochę grosza w celu dywersyfikacji
    oszczędności, choć trochę mnie martwi, że FM ma koncentrować się na
    kredytowaniu małej przedsiębiorczości - to chyba dość ryzykowna działalność,
    zwłaszcza teraz. A może się mylę?