  • 1. Data: 2007-04-23 15:01:47
    Temat: Eurobank, PekaoSA, Polbank EFG
    Od: "miecznik" <p...@W...gazeta.pl>

    Czy po ewentualnej fuzji Unicredito z Societe Generale, PekaoSA pozbędzie się
    marki Eurobank? Czy w tym wypadku Polbank mógłby używać nazwy Eurobank?

  • 2. Data: 2007-04-23 19:17:24
    Temat: Re: Eurobank, PekaoSA, Polbank EFG
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Czy po ewentualnej fuzji Unicredito z Societe Generale, PekaoSA pozbędzie się
    > marki Eurobank? Czy w tym wypadku Polbank mógłby używać nazwy Eurobank?

    A skąd takie rewelacje? :)
    Z tego co wiem graczy jest więcej niż jeden a rozmowy są dopiero przedwstępne.
    Już bardziej zdecydowane na SG jest CitiGroup.
    A ogólnie patrząc na trendy w przejęciach banków w Europie to bardziej opłaca
    się (czyt. jest tańsze) utrzymać znaną markę z klientami niż tworzyć nową albo
    przekształcać.
    Tak samo nie sądzę żeby Polbank, nawet jeśli eurobank pójdzie do kasacji,
    chciałby (czyt. wydałby kasę) przekształcać całą infrastrukturę li tylko ze
    względu na zmianę nazwy.

    Pzdr. Parl Dro