  • 1. Data: 2007-04-23 14:19:40
    Temat: Czy 21.04 była kolejna awaria systemu Visa ?
    Od: "Marcin" <c...@W...pl>

    Witam,

    Na rachunku karty debetowej Visa w Bzwbk mam 6 blokad na 19,90 Euro w
    związku z zamówieniem "Vista Upgrade".
    Oczywiście zamówiłem tylko 1 szt. pakietu aktualizacyjnego. Konsultant BZWBK
    poinformował mnie że w 21.04 była kolejna awaria systemu Visa dlatego jest
    aż 6 blokad wynikających z kolejnych prób, Niestety te 6 autoryzacji
    zakończyło się niepowodzeniem a blokady wygasną za 2 dni.

    Czy Visa znowu padła w ostatni weekend ??

    Pozdr.
    M.

  • 2. Data: 2007-04-23 22:00:31
    Temat: Re: Czy 21.04 była kolejna awaria systemu Visa ?
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 23-04-2007 o 16:19:40 Marcin <c...@W...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > Na rachunku karty debetowej Visa w Bzwbk mam 6 blokad na 19,90 Euro w
    > zwi?zku z zamówieniem "Vista Upgrade".
    > Oczywi?cie zamówi?em tylko 1 szt. pakietu aktualizacyjnego. Konsultant
    > BZWBK
    > poinformowa? mnie ?e w 21.04 by?a kolejna awaria systemu Visa dlatego
    > jest
    > a? 6 blokad wynikaj?cych z kolejnych prób, Niestety te 6 autoryzacji
    > zako?czy?o si? niepowodzeniem a blokady wygasn? za 2 dni.
    >
    > Czy Visa znowu pad?a w ostatni weekend ??
    >
    > Pozdr.
> [...]
    Nie BZ pada notorycznie od pewnego czasu.
    Autoryzacja jest na poziomie szczątkowym.
    Dziś przerwy w autoryzacji trwały kilka razy po pół godzinki...

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/