  • 1. Data: 2007-04-23 13:36:26
    Temat: Karta kredytowa
    Od: "Sebek" <y...@o...pl>

    Witam,
    szukam takiej karty kredytowej, za pomocą której będę mógł dokonywać
    przelewów na inny rachunek. Wiem, że coś takiego oferuje BZWBK. Pytałem w
    mBanku i PKOBP ale za pomocą ich kart można dokonywać transakcji
    bezgotówkowych takich jak płatności - czy w sklepie czy przez Internet
    (przelew natomiast z rachunku na rachunek nie pasuje do ichniej definicji
    transakcji bezgotówkowej).
    Znacie jakieś inne banki, które oferują podbne karty kredytowe do tych w
    BZWBK?

    SJ

  • 2. Data: 2007-04-23 13:51:56
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2007 15:36:26 +0200, Sebek napisał(a):

    > Znacie jakieś inne banki, które oferują podbne karty kredytowe do tych w
    > BZWBK?

    W ograniczonym zakresei Citibank. Wątek pojawił sie kilka(naście?) dni
    temu, przeszukaj archiwum grupy.

  • 3. Data: 2007-04-23 15:04:08
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Sebek <y...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > transakcji bezgotówkowej).
    > Znacie jakieś inne banki, które oferują podbne karty kredytowe do tych w

    Może Getin Bank? Na pewno transakcje gotówkowe (wypłaty z bankomatów)
    traktuje jako objęte karencją bezoodsetkową 0%.

  • 4. Data: 2007-04-23 15:06:48
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    miecznik <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Może Getin Bank? Na pewno transakcje gotówkowe (wypłaty z bankomatów)
    > traktuje jako objęte karencją bezoodsetkową 0%.

    A może coś pomieszałem?

    Karta kredytowa GETIN Banku to karta bez zarzutu. Poznaj jej zalety:

    0 zł za wydanie karty
    Wypłaty bez prowizji ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą
    Brak opłat za używanie karty, jeżeli w ciągu miesiąca dokonasz zakupów o
    wartości powyżej 100 zł
    Bezpłatna realizacja przelewów
    Bezpłatne korzystanie z karty w punktach handlowych i usługowych
    Kredyt bez odsetek nawet do 55 dni - dotyczy transakcji bezgotówkowych.
    Odsetki od wypłat gotówkowych naliczane są od dnia rozliczenia transakcji.
    Mimo to, wypłacanie gotówki z bankomatu za pomocą karty kredytowej GETIN
    Banku jest korzystne.

  • 5. Data: 2007-04-23 17:05:53
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> writes:

    > Odsetki od wypłat gotówkowych naliczane są od dnia rozliczenia transakcji.
    > Mimo to, wypłacanie gotówki z bankomatu za pomocą karty kredytowej GETIN
    > Banku jest korzystne.

    Dla banku.

    --
    jimmij

  • 6. Data: 2007-04-23 19:05:31
    Od: C...@g...com

    miecznik napisał(a):
    > miecznik <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Karta kredytowa GETIN Banku to karta bez zarzutu. Poznaj jej zalety:

    Zgadza się - ale jest jedna wada: obowiązkowe ubezpieczenie karty - w
    najtańszej wersji bodajże 4,4 zł/mies.

  • 7. Data: 2007-04-24 09:06:57

    On 23 Kwi, 21:05, C...@g...com wrote:

    > Zgadza się - ale jest jedna wada: obowiązkowe ubezpieczenie karty - w
    > najtańszej wersji bodajże 4,4 zł/mies.

    Czyli powiedzmy, że ubezpieczenie to niby taki zamiennik opłaty
    rocznej. Roczne ubezpieczenie kosztuje 54 zł. Jeżeli nie używa się
    karty, to dodatkowo koszt użytkowania karty może wzrosnąć do 60 zł.
    Karty Getina są dobre dla tych, którzy ich używają i płacą nią za
    zakupy na minimum 100 zł miesięcznie.