    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Endriu, do diabła...
    Date: Sun, 25 Jan 2009 12:14:31 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    kto ci zrobił z mózgu taką papkę?... masz dwadzieścia kilka lat, a całę twoje
    myślenie sprowadza się do wklejania cytatów sfrustrowanego oszołoma... gdybyś
    był tylko oszołomem, to pies cię trącał...mógłbyś sobie ubrac moherowy berecik
    i spoko, nikomu nic do tego... ale ty już poszedłeś dalej, ty się stajesz
    fanatykiem... dziwi mnie, że dyskutujesz z Anatolem, nie zauważyłeś, że
    przerabia cię na szmaty?...i zaczynasz przeginac pałę, zaczynasz obrażac
    ludzi... co to za teksty o "tępej kobiecie" do osoby która jest na tym forum
    prawie od zawsze... myślisz gnojku że internet jest anonimowy i wszystko ci
    wolno?... jak mnie wkurzysz to ci udowodnię, że jednak nie wszystko wolno,
    nawet w internecie... mnie też UE trochę śmieszy, i wiem że nie przetrwa
    większej fali kryzysu, po prostu stanie się fikcją, wydmuszką... ale to nie
    zmienia faktu, że dzięki wejściu do UE zrobiliśmy jak kraj ogromnego skoku
    cywilizacyjnego... jeżeli jesteś takim wielkim krytykantem, to ustosunkuj się
    uczciwie do dwóch faktów...
    twój idol z Torunia, wielki przeciwnik UE gdy przyszło co do czego to pierwszy
    wyciągnął raczkę po dotacje... jakże to tak... podwójna moralnośc?... czy może
    pecunia non olet...
    fakt drugi, największy przynajmniej według mnie z Polaków, JP II był gorącym
    orędownikiem wejścia Polski do Unii... czy to też był zdrajca?... nie był
    patriotą?.. czy może był głupszy od Michałkiewicza, wiedział mniej od niego?
    musisz się zdecydowac, z kim trzymasz... czy bardziej wierzysz Papieżowi, czy
    temu frustratowi...