  • 1. Data: 2008-04-10 19:06:20
    Temat: Efektywność informatycznych systemów bankowych
    Od: Lullabie <e...@g...com>

    Witam,
    Przeprowadzam badanie ankietowe wśród pracowników instytucji
    finansowych. Ankieta przeznaczona jest tylko dla osób, które ukończyły
    18 rok życia i pracują w bankach.
    Badanie dotyczy efektywności działania informatycznych systemów w
    bankowości. Proszę o wypełnienie poniższej ankiety poprzez udzielenie
    szczerych i wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie pytania. Ankieta
    skierowana do Państwa jest anonimowa i jej wypełnienie zajmie Państwu
    około 10 minut. Dane zawarte w ankiecie zostaną wykorzystane jedynie w
    celach analitycznych.

    Bardzo dziękuję za pomoc w badaniu.

    http://www.ankietka.pl/ankieta/pokaz/id/10569/badani
    e-efektywnosci-dzialania-informatycznych-systemow-w-
    bankowosci.html

  • 2. Data: 2008-04-10 19:20:11
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-04-10 21:06, Użytkownik Lullabie napisał:
    > Witam,
    > Przeprowadzam badanie ankietowe wśród pracowników instytucji
    > finansowych. Ankieta przeznaczona jest tylko dla osób, które ukończyły
    > 18 rok życia i pracują w bankach.

    Szkoda, że na wydziale matematyki nie uczą podstaw statystyki. Wyniki takiej
    ankiety są bezwartościowe.

    Poza tym Multibank to tylko wydział BRE Banku, a nie samodzielny bank.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 3. Data: 2008-04-11 16:47:43
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Lullabie" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam,
    Przeprowadzam badanie ankietowe wśród pracowników instytucji

    Nie przedstawisz sie nawet i wchodzisz w zycie innych osób z buciorami. Tak
    ucza obecnie na studiach 3 roku ?
    I sadzisz naiwnie, ze pracownik banku bedzie ci zdradzal tajemnice systemów
    na którym pracuje?

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 4. Data: 2008-04-11 20:00:17
    Od: Lullabie <e...@g...com>

    On 10 Kwi, 21:20, Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl> wrote:

    > Szkoda, że na wydziale matematyki nie uczą podstaw statystyki. Wyniki takiej
    > ankiety są bezwartościowe.

    Wyniki ankiety przeznaczone są tylko i wyłącznie do mojej pracy, do
    której niejako jestem zmuszona. Oczywiście że wyniki z badania nie są
    i nie będą reprezentatywne. Niestety nie mam możliwości i środków na
    przeprowadzenie innej ankiety, która byłaby przeznaczona dla
    wyselekcjonowanej grupy i zawierała pytania z analizowanego wywiadu z
    zespołem pracowników banków (którzy oczywiście są zawsze skorzy do
    pomocy...)

    > Poza tym Multibank to tylko wydział BRE Banku, a nie samodzielny bank.

    Dziękuję za uwagi, zostało to już poprawione w ankiecie.

    pozdrawiam

    Emilia

  • 5. Data: 2008-04-11 20:27:21
    Od: Mariusz Ostapowicz <m...@g...com>

> [...]
    > ucza obecnie na studiach 3 roku ?
    > I sadzisz naiwnie, ze pracownik banku bedzie ci zdradzal tajemnice systemów

    Witam,
    Wystarczy kliknąć w link ankiety, a zobaczysz że ta osoba podpisała
    się (imieniem i nazwiskiem czego Ty nie zrobiłeś), wiec skąd takie
    oburzenie (czyżby problemy z czytaniem). Jesli nie wchodzilłeś na
    ankietę to po co odpowiadasz zanim wszystko zobaczysz (pomyśl, a nie
    klepiesz bezmyślnie w tą klawiaturę). Z pytań z ankiety nie
    wywnioskowałem, żeby ktoś tam się wypytywał o tajemnice systemów (od
    kiedy to jak ktoś mnie się spyta: jak się jeździ samochodem określonej
    marki? - to jest to tajemnica). Nigdy nie zauważyłem aby jakiekolwiek
    dokument mówiący o zachowaniu tajemnicy zabraniał takich rzeczy (a
    jeśli cudem tak jest to nikt nikogo nie zmusza do wypełnienia tej
    ankiety i złamania podpisanego zobowiązania). "Tajemnice systemów" -
    że też wymyśliłeś, a od kiedy pani w okienku bankowym (itp osoby)
    posiada informacje implementacyjne dotyczące systemów informatycznych
    (może robią jeszcze testy jednostkowe kodu, lub testy akceptacyje
    systemu).

    ----
    Mariusz Ostapowicz

  • 6. Data: 2008-04-12 18:27:15
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    SQLwysyn pisze:
    > Użytkownik "Lullabie" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    (...)
    > I sadzisz naiwnie, ze pracownik banku bedzie ci zdradzal tajemnice
    > systemów na którym pracuje?

    to to są jakieś tajemnice ? widziałeś w ogóle pytania w tej ankiecie ?