  • 1. Data: 2008-04-10 16:31:33
    Temat: [chodzi o] Lukas Bank
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Rafał "SP" Gil" fpvhtk$5mr$...@i...gazeta.pl

    > 2 - grupa docelowa klientów to niestety moher, a ten się nie
    > zbuntuje, tylko wypłacze się w rozmowach niedokończonych :)

    Można wiedzieć, co to znaczy? Słowo moher kojarzy się mi
    z Radiem Rydzyka, choć nie wiem, dlaczego akurat z nim.

    Czy dobrze kojarzę Twoją wypowiedź z tym radiem?
    A jeśli dobrze -- dlaczego tak twierdzisz, że
    docelowa grupa banku Lukas to ,,rodzina'' Ojca Rydzyka?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2008-04-10 19:00:29
    Temat: Re: [chodzi o] Lukas Bank
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Eneuel Leszek pisze:

> [...]
    > A jeśli dobrze -- dlaczego tak twierdzisz, że
    > docelowa grupa banku Lukas to ,,rodzina'' Ojca Rydzyka?

    A tzw. mohery z rodziny RM to nie przypadkiem SKOK-i promowały?

    K.

  • 3. Data: 2008-04-10 20:02:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" 0...@k...eu.org

    : A tzw. mohery z rodziny RM to nie przypadkiem SKOK-i promowały?

    O matko moherowa ;) -- a tak bez grypsów?...
    SKOK to coś z tego --> http://www.skok-stef.com.pl/htm/index.php ??

    BTW -- mole jedzą wełnę moherową?
    U mnie mole jedzą niepotrzebne wełny.
    Ciekawe, kiedy zabiorą się za potrzebne? :)
    (mam tego dużo i nie używam trutek)
    Czasami zastanawiam się nad tym, że być może wełna
    potrzebna jest nasączana jakąś substancją odstraszającą
    mole, skoro jak na razie jest omijana od kilkunastu lat,
    podczas gdy inne wełenki smakują bandytom. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-04-11 20:30:42
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    http://www.skok.pl - żaden gryps ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 5. Data: 2008-04-11 21:05:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dl" ftohpi$hrc$...@n...onet.pl

    > http://www.skok.pl - żaden gryps ;)

    A ten moher? ZTCMW to nawet nie pejoratyw. :)

    -=-

    Tak przy okazji -- Rado Rydzyka nie jest lubiane przez Stolicę Apostolską. :)

    Najpierw jeden ;) długo milczał, a raz powiedziane przezeń słowa powtarzano
    w RR setki razy, a teraz ta niemiecka bestia ;) rozszerzyła grzechy główne
    i wprost zabroniła Rydzykowi (oczywiście Księdzu, Ojcu, Założycielowi,
    Dyrektorowi etc., etc... -- błędu minister Kudryckiej, która otrzymała
    pieniądze z pewnych, :) źródeł nie chcę popełnić) robienia pieniędzy...
    Niby oficjalna nauka Kościoła rzymskokatolickiego od dawna tego [robienia
    pieniędzy] zabraniała, ale NIGDY dotąd tak drastycznie jak teraz, czyniąc
    z tego [robienia pieniędzy] aż grzech główny!!

    -=-

    Tak w ogóle ta Grupa jest jakaś niegrzeczna -- nikt mnie nie pyta o stan mego
    palca. A choć wczoraj już nawet klaskałem, stan się pogorszył i teraz żyję
    ciągłym lękiem... Złośliwi mówią, że jestem torturowany, skoro to już trzeci
    uraz tej ręki w tak krótkim czasie... No więc nie chcę już dłużej być zmuszany
    do pisania i będę pisał po dobroci -- bez wykręcania mi palców kurkami i innymi
    maszynami tortur... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2008-04-11 21:09:03
    Od: tenesu <n...@a...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Tak przy okazji -- Rado Rydzyka nie jest lubiane przez Stolicę Apostolską. :)

    przypominam, że jest coś takiego jak abuse.

    --
    tenesu

  • 7. Data: 2008-04-12 08:59:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "tenesu" ftoke0$cfl$...@n...news.neostrada.pl

    > przypominam, że jest coś takiego jak abuse.

    Komu? Sobie czy innym? Myślisz, że są tu ludzie dotknięci sklerozą? :)

    Teraz Rydzyk ma już na pieńku nie ze mną, ale i z Watykanem, i z Kudrycką... :)
    Poradził sobie z poprzednim papieżem, poradził sobie z Pieronkiem, ale obecny
    papież jest jakby mocniejszy. :) (i mądrzejszy od swego poprzednika)

    Ścierwo budujące ,,cywilizację życia'' i ,,kulturę medialną'' nakazującą zabijanie
    ludzi takich jak ja. :) Ludzi, którzy mu płacili, ale wg niego -- za mało!!!

    Pisz do abuse, pisz do prokuratury, pisz do samego Belzebuba!! :)

    Ja na tego skurwysyna płaciłem, modliłem się w jego intencjach, a teraz
    to ścierwo mnie przeklina, bo chciałem żyć w zgodzie z tą religią?
    Gówno, które przed laty trzęsąc się ze strachu darło się w niebogłosy
    i twierdziło publicznie, że Suchocka zamierza je zamordować!!!

    Pisz -- wkrótce mają mnie odciąć od ,,internetu''. :) Wyjdzie
    na to, że Twoja interwencja poskutkowała!! Będziesz wielki!!!
    Ale śpiesz się, bo odcinają mnie od maja br. -- nie wiem, czy
    od początku maja, czy od końca. :)

    Ale teraz jestem zajęty czymś innym -- kupuję samochód. Właśnie
    za dwie godziny jadę na przejażdżkę BMW. :) Metody oszczędzania
    przynoszą skutki. :) BMW ma wcale nie nadzwyczajny rozstaw kół. :)

    W każdym razie -- spiesz się!!!

    --
    ____
    |____| moj"eneuel@@@gmail.com"