  • 1. Data: 2002-08-21 11:00:44
    Temat: EC/MC BZ WBK rozliczona w USD.
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Jak w temacie. Robilem ostatnio w Czechach zakupy i wlasnie otrzymalem
    wyciąg z rozliczenia chargowki EC/MC z BZ WBK (na marginesie bank juz
    wycofal sie z wydawania tej karty od roku -a szkoda) i na wyciagu rozliczono
    mi ja wedlug USD -ciekawe. Co prawda kurs byl w dzien rozliczenia zblizony
    pomiedzy obu walutami ale zawsze to te pare groszy :))).
    Po rozmowie telefonicznej kazano mi zglosic sie z wyciagiem do oddzialu i
    chyba mi sie nie bedzie chciało isc. Moze przy okazji. Tak na marginesie to
    jestem ciekawy czy komus sie to juz zdarzylo?
    POzdrawiam
    Wall

  • 2. Data: 2002-08-21 11:34:41
    Temat: Re: EC/MC BZ WBK rozliczona w USD.
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    > wyciąg z rozliczenia chargowki EC/MC z BZ WBK i na wyciagu rozliczono
    > mi ja wedlug USD -ciekawe.

    na wyciągach z BZWBK jest info przez jaką walutę jest rozliczana transakcja ?

    > Po rozmowie telefonicznej kazano mi zglosic sie z wyciagiem do oddzialu i
    > chyba mi sie nie bedzie chciało isc.

    po co ?? chcesz reklamować ?

    Karol Żwiruk

  • 3. Data: 2002-08-21 11:46:38
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > na wyciągach z BZWBK jest info przez jaką walutę jest rozliczana
    transakcja ?

    -nie na wyciagach BZ tylko na wyciagu z EC/MC ("waluta transakcji")

    > po co ?? chcesz reklamować ?
    -nie! Pojde z ciekawosci pzy okazji jak bede w poblizu :)

    POzdrawiam
    Wall