  • 1. Data: 2002-08-21 10:18:24
    Temat: prognozy - kredyt w walucie????
    Od: "hubert" <h...@m...pl>

    nie wiem, czy brać kredyt mieszkaniowy w walucie, a do tego jakiej???

    waham się przy frankach szwajcarskich. myślę, że szwajcarzy nie zrezygnują
    tak szybko z neutralności :)

    co stanie się ze złotówką po wejściu Polski do Unii?

    pozdrawiam

    paulina

  • 2. Data: 2002-08-21 14:56:39
    Temat: Re: prognozy - kredyt w walucie????
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Kurs CHF za wyjatkiem jakichs dramatycznych wydarzen na swiecie (np 11 IX
    2001) podaza jak cien za kursem EUR...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl