  • 1. Data: 2002-08-21 10:30:00
    Temat: KB24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wypadlo, ze teraz zaloze sobie konto w KB24 0- woczraj wypelnielm wniosek.
    Dzownie na KEN 19 - pytam kiedy mam sie poo dokumenty zglosic - mila Pani
    powiedziala ze ona nie wie, ale pan Marian bedzie wiedzial. Pan Marian podal
    mi dwa inne numery (koncowki w zasazie) siedze i siedze na tej sluchawce - a
    tam nikt nie odbiera :) sprobujesz jeszcze raz mila pania nawiedzic :)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-08-21 10:32:55
    Temat: Re: KB24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    aha mam rozmawiac z sama Pania Naczelnik :)
    No ale zajeta jest na saeli z klientem - wiec mam zadzwonic za kilka minut
    (hmm w BZWBK zawsze do mnie oddzwabniali... mlody oddzial - wybacze ;)

  • 3. Data: 2002-08-21 10:40:01
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Wypadlo, ze teraz zaloze sobie konto w KB24

    A dlaczego tam? W ramach zabawy nie lepiej ING
    (ide next week :-) albo eIntegrum?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-08-21 10:45:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A dlaczego tam? W ramach zabawy nie lepiej ING
    > (ide next week :-) albo eIntegrum?

    eee - a ja wiem? Jakos tak sentyment mam do tego banku :)