  • 1. Data: 2002-08-21 10:37:34
    Temat: Kredyt na autko
    Od: "Monika" <m...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    potrzebuje kredycik na auto ok. 20 tys. PLN, najlepiej bez wkladu wlasnego i
    na okolo 2 lata
    zna ktos cos sprawdzonego?

    wielkie dzieki
    M.

  • 2. Data: 2002-08-21 10:46:26
    Temat: Re: Kredyt na autko
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    "Monika" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam wszystkich,
    > potrzebuje kredycik na auto ok. 20 tys. PLN, najlepiej bez wkladu wlasnego
    > na okolo 2 lata
    > zna ktos cos sprawdzonego?
    jesli z komisu to tam znajdziesz Dominet i Lucas - mozna przepuscic samochod
    przez komis - biora za to okolo 4 % od wartosci, ale za to nie ponosisz
    oplaty skarbowej 2% czyli rzeczywista prowizja komisu = 2%.
    Problem - dominet i lukas wbijaja pieczatki do DR

    Mariusz

  • 3. Data: 2002-08-21 10:58:21
    Od: "Monika" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > oplaty skarbowej 2% czyli rzeczywista prowizja komisu = 2%.
    > Problem - dominet i lukas wbijaja pieczatki do DR

    Czy ta pieczatka w dowodzie powoduje ze nie moge sprzedac auta przed
    calkowita splata kredytu?

  • 4. Data: 2002-08-21 11:19:53
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > Czy ta pieczatka w dowodzie powoduje ze nie moge sprzedac auta przed
    > calkowita splata kredytu?
    Tak albo kupujacy przejmuje Twój kredyt - w Lukasie jest to możliwe

    Mariusz

  • 5. Data: 2002-08-21 11:40:25
    Od: "Monika" <m...@p...onet.pl>

    > Tak albo kupujacy przejmuje Twój kredyt - w Lukasie jest to możliwe
    >
    > Mariusz

    jaka szkoda... musze znalezc jakas inna opcje z mozliwoscia wczesniejszej
    splaty i ewentualnej sprzedazy auta podczas splacania kredytu

  • 6. Data: 2002-08-21 12:00:32
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > jaka szkoda... musze znalezc jakas inna opcje z mozliwoscia wczesniejszej
    > splaty i ewentualnej sprzedazy auta podczas splacania kredytu
    mi też trochę brakuje i dlatego szukam dokładki - patrz post niżej.
    Na razie umówiłem się z CITI - lichwa jak cholera, ale lepiej niż okazja ma
    mi przejść koło nosa :-)
    Mariusz